primer equip
ESTALELLA
SANT ELIES

Per tercera jornada consecutiva, un Atlètic gris com el cel que va presenciar el partit de dissabte va deixar escapar punts valuosos. Les vilafranquines només van poder endur-se un punt de Deltebre després d’empatar a dos contra La Cava.

Àlex Duch comptava amb nombroses baixes per a l’enfrontament i només va viatjar amb tretze jugadores, una d’elles, Arantxa Jiménez, tocada des de fa setmanes. Des del començament de partit el tècnic va apostar per un 3-5-2, però amb una diferència respecte al partit anterior: aquesta vegada sí que es va jugar amb extrems obertes.

Tot i que l’equip local permetia a les vilafranquines poder tocar i mantenir la possessió, l’Atlètic va perdre moltes pilotes en totes les zones del camp per culpa d’imprecisions en les passades i els controls. Les ocasions de la primera part van ser visitants. Aina Ferrer va tenir la més clara amb una vaselina que la portera va aturar pràcticament sobre la línia de gol. Cristina Pérez també va fregar el gol en un llançament de falta. Però el marcador al descans va ser d’empat a zero.

A la segona meitat el partit va ser molt més mogut i intens. Les ocasions i el joc brut es van multiplicar. La Cava va avançar-se als nou minuts de la represa amb un llançament de falta directa picat per Ada Casanova. Ella mateixa i, també de falta, marcaria el segon gol local al minut 74, quan el marcador era d’empat a un. L’Atlètic va reaccionar i, primer Cristina al 65 i posteriorment Arantxa al minut 89 -totes dues amb xuts des de la frontal de l’àrea-, va poder empatar el partit en l’últim sospir. Ara bé, la mateixa Cristina amb un remat al travesser i un parell de xuts dins l’àrea petita, va estar a punt de donar la victòria a les vilafranquines, que van acabar jugant amb una jugadora més per l’expulsió de la portera local.

L’Atlètic queda ara tercer empatat a 22 punts amb el Molins i a dos del líder Camp Clar. L’equip descansa durant dues setmanes consecutives, pel pont de desembre i perquè té la jornada de descans assignada pel calendari. El proper partit no serà fins d’aquí dinou dies, el 20 de desembre contra el Riudoms.

ALINEACIÓ

Albanta; Patricia Ramos, Clara, Evelyn Ramos; ‘Vanesi’, Mireia Llosas, Aina, Mireia Pérez, Esther; Cristina i Sara.  També van jugar Clàudia i Arantxa.

Gols: Cristina (65′) i Arantxa (89′).

Cronica realitzada per Clara Rodergas, la podeu seguir a: https://elcornervilafranca.wordpress.com/