primer equip

Una mala primera part condemna a l’Atlètic que perd punts per primer cop a la temporada (2-0)

No sempre es pot guanyar i era quelcom normal que algun dia acabés l’espectacular ratxa de l’Atlètic. Ahir el Sant Vicenç va posar fi a aquesta ratxa en derrotar 2-0 a l’equip vilafranquí.

Àlex Duch va repetir la mateixa alineació que contra el Camp Clar, amb l’únic canvi de la porteria: Clàudia Cañero va entrar a l’onze enlloc d’Albanta, que va jugar la segona meitat. El Sant Vicenç va utilitzar bé les seves armes i Núria Navarro, la jugadora amb més qualitat de l’equip, va aprofitar els errors vilafranquins per decantar el partit cap a l’equip local. L’Atlètic no va sortir bé, tot i que va disposar de dues ocasions molt clares d’Arantxa, i ho va pagar amb els dos gols -tots ells de Núria-. El primer en un llançament de falta i el segon des de gairebé mig de camp. I en podrien haver estat més. La falta d’intensitat visitant li sobrava a l’equip local, que va acostar-se amb cert perill a la porteria de Clàudia. Per sort, les davanteres del Sant Vicenç no van aprofitar-ho.

A la segona part el panorama va canviar. L’Atlètic va canviar el xip i va jugar amb més intensitat i millor. El record de les remuntades contra l’Icomar i, sobretot, el Sector Montserratina convidaven a pensar que el fet de capgirar el marcador no era impossible. Però les pèrdues de pilota, els errors en la passada final, la falta de punteria, de sort i les aturades de mèrit de la portera local van impedir que les vilafranquines marquessin algun gol. Va ser la primera derrota de la temporada i el primer partit en què l’equip es quedava en blanc.

Toca setmana de reflexió per corregir els errors de l’enfrontament d’ahir. Dissabte es presenta el difícil Molins de Rei, quart classificat de la categoria. L’Atlètic manté el liderat però no es pot adormir.

ALINEACIÓ

Clàudia; Mireia Pérez, Clara, Mireia Llosas, Júlia Martorell; ‘Vanesi’, Arantxa, Cris; Juliette, Aina i Sara. També van jugar Albanta, Patricia Ramos, Evelyn Ramos, Berta i Esther.