VESTIDOR

L’Atlètic derrota al Camp Clar (2-1), segon classificat, en un emocionant partit i es distancia dels rivals directes

L’Atlètic es presentava al partit contra el Camp Clar amb la feina feta després de sis victòries en sis partits i amb un avantatge de tres punts sobre les tarragonines. Per contra, les seves rivals venien amb la pressió de saber que una derrota les allunyaria una mica més del liderat, tot i que queda moltíssima lliga per endavant. L’enfrontament, com era d’esperar, va ser intens, igualat i emocionant, i no es va decidir fins als últims minuts.

Àlex Duch tenia les baixes importants d’última hora d’Anna Pérez i Esther Bernáldez i va haver de recol·locar alguna jugadora, com Aina, que ahir va tornar als orígens de la temporada passada jugant d’extrem durant la primera part. El tècnic volia anar a per la victòria i ho va demostrar quan va fer els primers canvis del partit, passant d’una defensa de quatre a una de tres. L’Atlètic va patir durant aquests minuts del primer temps i a la segona part va tornar amb el sistema habitual.

El Camp Clar sabia què havia de fer: buscar l’esquena de la defensa rival i aprofitar al màxim el potencial de la seva davantera, Lilian Royo. Va ser així com va generar més perill, tot i que els seus xuts no van crear masses problemes a Albanta. Per la seva part l’equip vilafranquí buscava les internades d’Aina i Juliette, que va fregar el gol, però costava acabar les jugades. La juvenil Abril Rodríguez va disposar de la millor oportunitat de la primera part amb un xut al pal després d’una acció individual. El marcador era d’empat a zero a la mitja part.

Als segons quaranta-cinc minuts el partit va seguir igualat, tot i que el Camp Clar va millorar respecte la primera part, potser conscient que el temps passava i l’esperat gol no arribava. Ara bé, l’equip que va colpejar primer va ser l’Atlètic gràcies a un gol d’Abril, clarament la jugadora més destacada del partit d’ahir. Era tot just el minut 54 i quedava molt per endavant.

Aleshores va ser quan el Camp Clar va tenir més ocasions. Entre Albanta, la defensa i la mala punteria visitant cap acció va acabar amb èxit, però a l’estadi Municipal es respirava nerviosisme, i encara més amb el gol de l’empat a un quart d’hora del final. Les visitants havien avisat poc abans amb un gol anul·lat per mans i van marcar al 73 amb un xut des de la frontal que va botar ràpidament davant d’Albanta i va sorprendre a la portera local. L’Atlètic seguia líder amb aquell resultat però l’equip semblava un pèl tocat. Ara bé, la reacció va ser ràpida i positiva i Abril i Aina van disposar de dues ocasions claríssimes que el públic ja cantava com a gol. Finalment, la recompensa arribaria al minut 87 quan de nou Abril va definir amb molta sang freda davant la portera local. L’eufòria es va desfermar a Vilafranca, però encara quedava partit. El Camp Clar va estar a punt de marcar i va reclamar el fora de joc que va assenyalar l’àrbitre en l’última jugada del partit que podria haver suposat el gol de l’empat.

Però la victòria es va quedar a casa i l’Atlètic segueix contant els partits amb victòries. Set de set i líder en solitari. Ara bé, els enfrontaments complicats no s’aturen: Sant Vicenç i Molins de Rei, l’altre equip que ha derrotat al Camp Clar, són els propers rivals.

ALINEACIÓ

Albanta; Mireia Pérez, Clara, Mireia Llosas, Júlia Martorell; ‘Vanesi’, Arantxa, Cris; Aina, Juliette i Sara. També van jugar Patricia Ramos, Evelyn Ramos, Berta, Vanessa Ortiz i Abril Rodríguez.

Gols: Abril (54′ i 87′).

Crònica realitzada per Clara Rodergas Batalla, podeu seguir-la al seu blog: http://elcornervilafranca.wordpress.com/