SARA ARBIB FARRATOU  (JUGADORA PRIMER EQUIP FEMENÍ)

Nova victoria del sénior femení davant de un molt bon sant cugat per 0-1.

Ahir a la tarda el sénior femení tenia un partit important per les seves aspiracions de mantenir-se líders del grup 1 de la primera Divisió femenina contra el Sant Cugat esport F.C., un bon equip molt ben treballat tant tàcticament com físicament que en les ultimes temporades sempre ha donat molta guerra a les vilafranquines.El partit va estar molt igualat durant tot l'encontre per el que es refereix a ocasions de gol i no va ser fins al minut 67 que la recent incorporació a les files vilafranquines Sara Arbib Farratou va aprofitar una pilota que ella mateixa va recuperar en una pèrdua de pilota de la defensa local per batre a la portera local i col·locar el 0-1 final al electrònic.L' equip aquesta setmana treballara per preparar el pròxim partit contra el segon classificat el camp clar, aquest dissabte dia 8 de Novembre a les 17:00 h de la tarda a l'estadi municipal de Vilafranca. Us hi esperem!!!!!!