primer equip

El sènior femení esta signant un molt bon inici de temporada al aconseguir una nova victòria al camp del Fonsanta-Fatjo, aconseguint els 12 punts possibles.

Les vilafranquines segueixen contant els seus partits per victòria. Aquest diumenge visitaven el camp del Fontsanta-Fatjó B i han resolt la visita amb una golejada per 3-7.

Després d'uns primers minuts de domini local, en tant sols cinc minuts (del 34 al 39) l'Atlètic ha marcat quatre gols: dos d'Esther Bernáldez, un deJuliette Brahuet -el que ha obert el marcador- i un de Cristina Pérez. La segona part ha començat semblant a la primera. Amb el Fontsanta amb una marxa més i l'Atlètic amb un pèl de relaxació, el partit s'ha tornat boig. Al minut 49, la nova jugadora vilafranaquina Sara Arbib ha anotat el cinquè, però en un quart d'hora, la local Aroa Labraña ha marcat tres gols que han fet revifar a les de Cornellà. L'entrada d'Esther, Juliette i Arantxa ha permès que l'Atlètic tornés a jugar amb més velocitat i la mateixa Esther ha completat el seu primer 'hat-trick' amb la samarreta vilafranquina. Arantxa ha tancat el marcador amb un bon gol a quatre minuts del final.

La setmana que ve Atlètic contra Santboià, que ha sumat només un punt.