IMG-20140330-WA0012

Unes 40 jugadores del club i alguns familiars van presenciar el partit de la Champions League Femenina entre el Barça i el Wolsburg

El passat diumenge 30 de març, un autocar ple de jugadores i alguns familiars es van desplaçar a Barcelona per viure el històric partit de quarts de final de la Champions League femenina.

Tot i el mal temps, les noies van disfrutar d'un bon partit entre el millor equip del país i l'actual campió d'Europa, el cojunt alemany del Wolsburg, que té varies jugadores inrternacionals de potents seleccions en el futbol femeni com Alemanya, Suècia, Noruega, ...

Un cop finalitzat el partit les joves jugadores del atlètic van esperar la sortida de les craks blaugranes per fer-se fotos amb elles.

La més reclamada va ser la vilafranquina i exjugadora del club Laura Ràfols, portera titular i una de les capitanes del equip que molt amablament va atendre totes les jugadores.