PIA
F.E. Atlètic V. "A"
:
GELIDA

El Levante supera a les vilafranquines i s'emporta els tres punts cap a casa (0-2) Tot i disposar d'ocasions clares, l'equip es va quedar sense marcar per primer cop des del partit de Tortosa

El desembre no està sent un bon mes per les noies de l'Atlètic. Va començar amb la derrota a camp del colíder Fontsanta que trencava la ratxa de set victòries seguides i va continuar ahir amb una derrota dolorosa contra el Levante las Planas. Dos gols en la segona part van donar la victòria a les de Sant Joan Despí, que per primera vegada van emportar-se els tres punts a domicili.

Joanjo Estregué només va introduir dos canvis respecte al partit anterior, amb l'entrada de Clara Rodergas i Dènia Muela a l'onze, i recuperava per fi a Juliette Brahuet, que s'havia perdut quatre jornades per sanció.El 4-4-2 habitual de les vilafranquines no va funcionar com s'esperava, ja que el sistema de joc de les visitants els donava superioritat al mig del camp.El Levante aprofitava la qualitat d'Andrea Roldan i Alena Maria Arregui per buscar a la davantera Asako Sakurabayashi, que va baixar procedent del primer equip, i les constants pujades de la central Nerea Eguinoa per crear avantatge atacant.

Tot i així, la ocasió més clara del primer temps la va tenir Dènia Muela, però el seu xut el va enviar la portera visitant a córner. Pel que fa al Levante, Asako va tenir un u contra u que entre Eva Hernández i la defensa també van desviar a la cantonada. L'empat a zero seria el marcador amb el qual s'aniria al descans.

A la segona part, l'Atlètic va passar a jugar amb un 4-3-3 per igualar la zona de mig camp, però tot i que el joc va ser bo i l'equip va disposar d'ocasions clares, el partit es va escapar.Esbert en dues ocasions i, sobretot, una acció a pilota parada que ningú va poder rematar amb encert, haurien permès el gol local. El Levante, abans del 0-1, va tenir una ocasió molt clara que Eva va aturar a boca de canó.Va ser al minut 69 quan Asako va obrir el marcador amb un xut creuat amb la cama esquerra. Després les vilafranquines ho van intentar, però serien les visitants les que tornarien a colpejar amb un gol de Nerea a l'últim minut.

Les cares de les jugadores locals ho deien tot. Dues derrotes consecutives han fet molt mal a un equip que venia en ratxa i a quatre punts d'un liderat que ara està a deu.Diumenge que ve es disputa l'últim partit de l'any contra el Sant Andreu, un enfrontament que estarà marcat per les baixes però que és bàsic guanyar, no només per la repercussió a la classificació sinó també per la moral de les jugadores abans de l'aturada nadalenca.