capis
Lleida "A"
F.E. Atlètic "A"

El conjunt lleidatà es mostra més superior i acertat que les Vilafranquines

El partit corresponent a la sisena jornada de lliga va enfrontar el Lleida Esportiu contra l’Atlètic Vilafranca. La primera meitat va estar marcada per un fort vent que dificultava el joc dels dos equips.

Les poques arribades locals a la porteria del Vilafranca no es van poder traduir en gol tot i tenir el vent a favor. Quan l’àrbitre va xiular el final del primer temps, el marcador encara no s’havia estrenat.

Pel que fa a la segona part, l’Atlètic Vilafranca va sortir amb molta decisió i només va necessitar dos minuts per posar-se davant en el marcador. Un gol de Mariona va servir per donar tranquil•litat a l’equip dirigit per Alfredo Lara. Tot i així l’alegria no va durar gaire estona. Només quatre minuts va trigar Carla en marcar el primer gol per l’equip local.

El partit tornava a estar igualat pero el segon gol lleidatà va arribar en el minut 62, fent pujar el segon gol local al marcador.

Després de realitzar canvis en els dos equips el partit va continuar amb la mateixa tonica. Pero no va ser fins al minut 84, en una jugada de corner que el Lleida  va aprofitar per fer el tercer.

Ja en temps afegit,en el minut 93, les locals marquen el quart i definitiu gol deixant enllestit el marcador que acabaria amb 4-1, donant així els tres punts al Lleida. Al davant, la fundació que va lluitar fins l’últim moment i no van donar cap pilota per perduda durant tot el partit.

Fitxa del partit:

Lleida Esportiu (4): Mònica, Jetzabel (Janira, min. 65), Alba, Bel, Gina I (Nerea, min. 88), Glòria (Laura, min. 24), Paola, Andrea, Gina II, Carla i Raki.

FE Atlètic Vilafranca (1): Meli, Puig, Lauri,Zubero, Joana,Miriam (Lau, min. 75), Bibi, Mariona (Aida, min. 75), Sofi, Mireia (Cris,min85) Nuria (Saez, min. 65).

Gols:

0-1   Mariona   (min. 47)

1-1   Carla          (min. 51)

2-1   Laura        (min. 62)

3-1   Carla         (min. 84)

4-1   Laura       (min. 93)