PIA

L'Atlètic Vilafranca femení va endur-se el derbi d'ahir contra l'Olèrdola per 2-0 i ja es troba en la tercera posició després de les derrotes del Valls i el Santboià. L'equip va aconseguir la setena victòria en lliga i la setena consecutiva sense realitzar el millor partit de la temporada.

Joanjo Estregué només va fer un canvi respecte la golejada contra l'Acadèmia. Arantxa, que s'havia perdut els dos anteriors partits per unes molèsties a les cervicals, va entrar en el lloc d'Irene.

Ahir l'equip va tornar a l'habitual 4-4-2 després de jugar amb un 4-3-3 la setmana anterior. Mireia Llosas va repetir al mig del camp amb Anna, Aina i Arantxa, per la qual cosa l'eix de la defensa va estar cobert per Sandra i Júlia Luque.

La primera part va ser similar a la del partit contra l'Acadèmia. Les vilafranquines optaven més per un joc a la pilotada llarga i això provocava nombroses pèrdues de pilota. Fins i tot l'Olèrdola no va passar-ho malament a la zona del mig del camp.L'Atlètic va crear la major part del perill per banda esquerra amb les internades d'Aina Ferrer. L'ocasió més clara de la primera part la va tenir Cristina Pérez, però la portera visitant va evitar el gol.L'Olèrdola, per la seva part, no va fer cap xut entre els tres pals en tot el partit i només va portar perill en jugades a pilota parada.El primer gol del matx arribaria just abans del descans, en el minut 43. Dènia Muela va aprofitar l'error de la portera rival per marcar a porteria buida.Les d'Estregué s'avançaven al marcador sense jugar del tot bé en un moment clau del partit

.La segona part no va ser massa diferent que la primera. Un dels canvis va ser que es va jugar una mica més per terra.Dènia va ser la jugadora que més perill va crear tornant boja a la lateral de l'Olèrdola amb els seus moviments per banda. Però el gol no arribava i el travesser es va convertir en aïllat de les visitants en una ocasió.Al minut 70 es tancaria el marcador amb el 2-0, obra de Cristina Pérez rematant dins l'àrea petita.No serà un partit que es recordi pel bon joc realitzat, però el més important és que l'equip va poder sumar tres punts molt valuosos en una jornada en què els resultats dels rivals van acompanyar.Aquesta setmana la plantilla prepararà l'enfrontament contra el Fontsanta-Fatjó, que és segon empatat a 25 punts amb el líder Tortosa i que va guanyar al camp del potent Valls per 1-2.El partit serà diumenge a les 17.30 a Cornellà.