SENIOR 201372014
A. Catalunya "A"
F.E. Atlètic "A"

Victòria còmode del femení de l'Atlètic sota un intens aiguat a camp de l'Acadèmia. Les noies van marcar els gols que van faltar la setmana anterior.

L'Atlètic Vilafranca va guanyar per golejada en un partit plàcid que va estar marcat per la forta pluja que va caure durant els 90 minuts i que va fer que la disputa del matx perillés.

L'equip de Joanjo Estregué comptava amb nombroses baixes (Fanny, Alba Boada, Meli, Marta Sàez, Vane, Laura Anguela, Juliette i Arantxa) i tenia el dubte de Clara Rodergas, que finalment no va jugar per precaució. Per això, la plantilla es va reforçar amb Aida Pascual, Dènia, Berta García, Mireia Pérez i Aida del juvenil.

Durant els primers vint minuts de joc, l'Acadèmia va sortir amb més bon ritme i dominava el partit. Fins i tot va tenir el gol a prop en xuts llunyans i Eva Hernández va salvar l'1-0 amb una gran aturada.L'Atlètic no aprofitava la seva qualitat i optava per la pilotada. Tot i així aprofitava la velocitat d'Aina Esbert per crear perill per banda i l'equip va disputar d'ocasions clares.

A partir del primer gol d'Aina Ferrer, que aquesta temporada s'està destapant com a golejadora, les vilafranquines es van començar a sentir més còmodes i van practicar un joc més ràpid i de combinació. Precisament en accions ràpides arribarien els altres dos gols de la primera part: el 0-2 obra de Cristina Pérez en rematar de cap una centrada d'Esbert i el 0-3 de nou anotat per Aina en finalitzar una jugada entre les protagonistes del segon gol del partit.

Els segons quaranta-cinc minuts van començar semblants a la primera part i durant els primers instants l'Atlètic estava imprecís. Però mica en mica el partit va quedar controlat i l'Acadèmia no va crear cap ocasió de perill en tota la segona part.En canvi, les d'Estregué van aprofitar gairebé totes les arribades que van tenir i van marcar els gols que van faltar contra el Riudoms. Enlloc de relaxar-se i no buscar un marcador ampli com la setmana anterior, les visitants van fer-ne quatre més.Tots ells van ser en definicions d'u contra u. Aina Esbert, que encara no havia marcat en lliga, va anotar un 'hat-trick' com a recompensa al seu esforç. Cristina Pérez marcaria l'altre gol col·locant-se així com a màxima golejadora de la plantilla amb cinc gols.L'equip va anar per feina i va marcar tots aquests gols en 18 minuts. Fins i tot es podria haver ampliat el marcador, però el resultat final va ser el 0-7.

Sisena victòria seguida, amb golejada i la porteria a zero, just abans d'un interessant derbi contra l'Olèrdola. Serà el proper dissabte a les 17h al camp Municipal. Que la ratxa no s'aturi.