Benjamí 7 Segona Divisió Grup 3
Jornada 9
Santboia "E" - Escola "E"

? - ?

Sant Boi de Llobregat

Estadi Joan Baptista Milà

Santboia "E"
Escola "E"

El nostre femeni senior per una magnifica oportunitat d'or de sumar els 3 primers punts de la temporada a casa del salle premia

ahir a la tarde ens estrenavem com aequip visitant en a preferent visitant el camp del salle premia a la localitat de premia de mar, eren les 4 de la tarde i el magnific sol amb el que haviem sortit de vilafranca s' havia anat convertint amb un cel plujos que tot feia pensar que ens acabariem mullant amb ganes, al final per sort nomes es quedar amb sensacio i varem poguer jugar el partit amb total normalitat pel que fa al ambit meteorologic.

Corria el minut 1 de la primera part, quant Lau va aprofitar una pasada llarga a la esquena de la defensa preminenca per estrenar el electronic. A la jugada següent la mala sort s' alia amb la mateixa lau, que es dislocà la espatlla tenin que ser traslladada a un centre hospitalari, provocant la parada del partit durant mes de mitja hora.A la represa de la primera part es llençar el penalty que li avian fet a la lau en la jugada de la lesiò, Cris el transformar, el marcador reflecxava un 0-2 en el minut 3. La salle en comptes de abaixar els braços va seguir lluitant, fruit de aquesta adtitud corria el minut 19, quant el premia va retallar distancies mitjançant un gol de Maria. La resposta del es noies del atlètic no es va fer esperar, al minut 23 Cris va culminar una bona jugada que pusava al marcador 1-3. Aixi vem arribar al descans.

començava la segona part, i pocs ens pensavem que ens tornarien a apareixa els fantasmes del passat i al igual que el dia del AEM un partit que teniem guanyat veiem com s' ens escapaven els 3 punts de entre els dits sense poguer-hi possar remei. La remuntada local va començar en el minut 63 i en el 69 i 81 ens van arrebatar uns punts que teniem a la butxaca i que no varem saber lligar.

Aquesta semana tornem a jugar al municipal devant del atlètic riudeperes esperem poguer celebrar la primera victoria de la temporada i seguir treballant

FORÇA ATLEÈTIC!!