femeni
F.E. Atlètic "A"
Sant Andreu "A"

Aquest diumenge es varem comfirmar les bones sensacions de les noies de l' Alfredo Lara

Ahir a la tarda al municipal vilafranquí es va poguer disfrutar del millor partit de la temporada de les noies d' Alfredo Lara. Tot i el fred intens que feia a les quatre de la tarda al municipal les noies varem sortir enxufades des de el minut cero i posant en practica el millor joc ofensiu de tota la temporada tenint variàs ocasions de gol molt clares.

En el  minut 29 arribar el gol de Bibiana en transformar  un clar penal xiulat per el  col·legiat del partit. Al cap de 10 minuts, en el minut 39 en una jugada de contraatac del les noies del sant Andreu acabaria en penal a favor de les barcelonines, Peró en aquesta ocasió acabar la pilota afora donant a les locals la dosis de motivació necessària per a mantenir aquest avantatge fins al descans. La segona part va començar igual que va acabar la primera i les noies de l' Atlètic varem tenir varies ocasions per a marcar el 2-0, Peró fins al minut 63 les penedesencas no varem sentenciar el partit marcant el segon gol desprès de una bona jugada de Mariona demostrant la seva gran tècnica dins l' àrea contraria. Tot semblava que anava coll avall per el equip de Alfredo Lara, Peró quant corria el minut 73 les barcelonines varem retallar distancies fen aparèixer els fantasmes de altres partits a les locals. Peró ahir les locals varem tenir el cap ben posat i varem espantar el fantasmes en el minut 86 amb el gol defitiu de Núria que confirmava el millor partit de la temporada per les noies de l' Atlètic i les permetia sortir del pou del descens.