Partit per oblidar el viscut diumenge al migdia pel Vilafranca, ja no pel resultat sinó perquè dues de les seves jugadores han acabat a l’hospital.

Diumenge les noies d’Alfredo Lara tenien un partit difícil davant un Barça B que arribava defensant la tercera posició amb quatre punts, mentre que elles en tenien tres, aconseguits la setmana passada.

Les vilafranquines van començar presionant al Barça B que volien començar a agafar el control del partit, però les locals no els hi posaven fàcil.

Però tot ha canviat amb el primer gol,al minut 24, quan Carla ha guanyat l’esquena a Joana i Zubero, a rematat de primeres i ha estrenat el marcador. Amb aquest gol les locals han afluixat molt la pressió i el Barça ha passat a controlar el partit i a arribar amb facilitat.

El segon ha arribat al minut 32 quan després del arbitre pitar un corner que no era, Puig intentant treure la pilota, li ha donat una forta puntada de peu a la davantera, cometent així penal.

Abans del descans, Carla tornaria a foradar la porteria defensada per Vero signant així un hattrick, i amb aquest resultat s’arribaria al descans.

Es portaven pocs minuts de la segona part quan hi ha hagut l’ensurt del partit. En un atac blaugrana la portera local Vero ha rebut un fort cop al cap en una pilota dividida i ha quedat inconscient, sent traslladada a l’hospital en ambulància.

Passat aquest ensurt les vilafranquines s’han quedat descol·locades, però tot i així les vilafranquines o intentaven. Amb la mala sort que a falta de 15 min per al final Irene s'ha lesionat del genoll. Ja habien esgotat tots els canvis hi han hagut de jugar amb 10 la resta del partit. El Barça aleshores ha passat a arribar amb facilitat a la porteria de Meli. Tot i les arribades el quart gol no ha arribat fins al minut 80 quan Núria ha rematat un córner al fons de la xarxa.

Al cap de pocs minut ha arribat el cinquè també de Núria al recollir una passada interior entre centrals i marcar l’últim gol i definitiu.

Fitxa del partit:

F. E. At. Vilafranca (0): Vero (Meli), Joana, Zubero, Lauri, Puig, Sofi, Miriam, Miri (Irene), Bibi, Mariona (Lau) i Núria (Villa).

FC Barcelona B (5): Ripoll, Nuria, Paula (Ana Ramos), Elba, Mar, Zaira, Carla (Nacha), Lopez (Claudia), Noemí (Alvarez), Laura i Anna.

Gols:

24′    0-1   Carla