L'Europa es va dur els 3 punts en un partit que es va decidir a la segona part.

Primer partit disputat de la lliga de Segona Divisió femenina. En una primera part molt igualada, les locals van tenir més domini de la pilota, tots dos equips van tenir arribada i van crear ocasions de gol que no van saber materialitzar. Així es va arribar a la mitja part amb empat al marcador.

Després del descans les locals van notar més l'esforç físic realitzat a la primera part. Les jugadores de l'Europa van sortir amb ganes de emportar-se el partit i en iniciar la segona part ja van donar el primer avís. Però en un contraatac del Vilafranca Andrea es dirigia cap a porteria i l'última defensa de l'Europa la riera fent-li falta a la frontal de l'àrea. L'àrbitre només li va mostrar targeta groga en lloc de vermella. Una decisió que podria haver canviat la tònica del partit. L'Europa va seguir creant perill, primer Marina que va enviar una pilota al travesser i tot seguit Guiu de nou al pal. Va ser al min 56 en una jugada dubtosa, amb tres parades espectaculars de Vero a l'àrea petita del Vilafranca que Vane va aprofitar per avançar al marcador a l'equip "escapulat". Amb el 0-1 al marcador el conjunt del Penedès va avançar les línies i va realitzar una pressió contra l'Europa, creant diverses ocasions i dificultant la sortida de pilota des del darrere. Al final en una contra a falta de 5 minuts per finalitzar el partit, Marina feia el definitiu 0-2.

Tot i la derrota les jugadores del Vilafranca van donar una molt bona imatge i van demostrar que tot i ser noves en aquesta categoria, treballant setmana a setmana poden aconseguir l'objectiu de la permanència.

Fundacio Atletic Vilafranca:

Vero, Joana, Puig, Zubero, Lauri, Miri (Irene, 77'), Núria (Sofi, 66'), Míriam, Mariona (Yas, 82'), Andrea i Bibi (Maria, 85').

CE Europa:

Irene, Alba, Juli, Teixi, Lore, Vane, Elena, Guiu (Nerea, 75'), Asako, Llure i Marina.

Gols:

0-1 (Vane, 56'); 0-2 (Marina, 85').

Árbitre:

Daniel López Jiménez.

Incidencies:

Targetes grogues a Puig y Zubero (Atl. Vilafranca) y a Guiu i Juli (Europa).