IMG 7629-1

Gran partit per finalitzar la temporada oficial de forma brillant amb bon joc i gols.

Era un desplaçament a casa del segon millor equip d’aquesta segona volta i la veritat és que presentava un bons números:8 victòries per 3 a la primera volta, 37 gols en els darrers 14 partits amb només tres derrotes,......... Però bé, les estadístiques estan per trencar-les i si n’estem convençuts, podem plantar cara a qui sigui. Qualitat n’hi ha i creença en la força del conjunt, també. I així, sense complexos ni temors, a tancar la temporada i buscar el triomf, ja que sempre és millor guanyar que perdre, encara que no ens juguem res.

A la primera part el joc estava ben controlat pels nostres jugadors i, al quart d’hora va arribar el primer gol a favor que va adormir el partit i semblava que ja ho teníem tot fet. Els locals es van adonar del relaxament i van forçar un xic més la pressió fins que van aconseguir l’empat però això va fer reaccionar l’Atlètic que, tot seguit, es tornaven a avançar per anar al descans amb l’1 a 2. En la represa les millors oportunitats (gairebé les úniques) eren pels nostres i fruit d’aquestes van pujar dos gols més al marcador i dominant del tot els tempos del joc. Ja a les acaballes, va venir l’anecdòtic segon gol local per deixar el definitiu 2 a 4.

Vaja, ara que s’acaba resulta que hem tornat a agafar el fil del bon joc. Hem encadenat quatre victòries consecutives en les darreres jornades finals i, el més important, fent bon futbol. Si es guanya i, a més, es juga bé, sembla que quedi més bon regust i la satisfacció és més gran. Llàstima que s’acaba la temporada, però no patiu que no ens adonarem i tornaran els entrenaments, ens retrobarem amb molts dels companys i encetarem un nou projecte ben il·lusionant. Una nova categoria, més alta, ens espera amb nous reptes i amb uns jugadors i uns tècnics disposats a superar-los.

Diem adéu a una lliga amb alts i baixos de joc, amb victòries i derrotes (i molts empats), amb moments alegres i d’altres de no tant. Però pensem també que s’ha lluitat sempre i no ens hem conformat mai, s’ha vist un grup compacte que s’ha esforçat i treballat i que ha intentat fer la seva feina el millor que ha sabut en benefici del conjunt i quan algú no treballa per l’equip i ho fa per ell mateix, les pròpies dinàmiques internes del grup s’han cuidat de fer-li veure que no era el camí adequat. Ja hem referit en d’altres ocasions que la millor virtut d’aquest equip ha estat l’esperit de conjunt.

Alineació: Sergi (porter); Marc (1), Salva, Toni, David, Gerard P., Tacha, Xavi, Miquel, Joan (1), Marcel, Guillem, Edgar (1),, Roger, Pau, Gerard M., Nabil (1) i Oscar.

Aquí s’acaben les cròniques de la temporada 2014/2015, amb una bona colla de fotos que hem pogut anar veient de cada partit gràcies a la gran feina del Joan Ferrando i esperant que tots els que ens heu seguit podeu sentir les emocions que ens han fet esclatar aquest gran equip del Cadet B.

Agrair també a l’equip del Cadet A la gran temporada feta i en la que ha pogut assolir l’ascens tant desitjat a la categoria de Preferent, la qual disputarem molts dels que estem aquest any en el Cadet B.

A reveure.