IMG 2969

Gran partit de l’Atlètic a casa guanyant amb claredat un dels equips de la part alta de la classificació.

Una bona primera part que acabava amb 3 a 1, després de remuntar el gol inicial dels visitants, que ens deixava veure molts detalls de qualitat i, aquest cop si, d’efectivitat notable al davant. Deixant de banda el seu gol, el Sant Just no va inquietar la nostra porteria amb una línia defensiva local molt concentrada i ben situada. La pressió als visitants ja començava en l’inici, als seus defenses, que se les veien i desitjaven per poder sortir amb la pilota controlada ja que la davantera i mig camp atlètics no els deixaven combinar amb tranquil·litat i els controls deficients i les pèrdues de pilotes eren una constant per culpa del gran treball dels locals.

A poc de la represa, nou gol que posava el 4 a 1 i que podia fer pensar que tot ja estava dat i beneit però el segon gol dels visitants amb quasi mitja hora pel davant, va fer que aquests posessin una marxa més per buscar un resultat positiu però, després d’uns minuts que semblava podien acostar-se més en el marcador i complicar-nos el partit, l’Atlètic es va asserenar i va tornar a controlar els temps del joc disposant fins i tot de diverses clares ocasions per augmentar els registres golejadors.

Dèiem que ja era hora que aquest cadet ensenyés a la seva afició les virtuts futbolístiques ja que feia molts partits que, a casa, no es donava aquesta circumstància i en aquesta ocasió es va poder veure un molt bon partit. Certament, ens fa pensar que se’ns donen molt millor els equips més ben classificats que el nostre que no pas els que tenim pel darrera. Amb els números a la mà, som el segon equip amb menys derrotes, 8, les mateixes que el segon classificat, i, a falta de la darrera jornada, més de la meitat dels punts assolits, 22 dels 43, ho han estat contra els equips que ens superen a la classificació. El gran llast l’hem tingut en els empats, els quals ens han penalitzat molt a l’hora de sumar punts. Per altra banda, també podem pensar pel cantó optimista que veu l’ampolla mig plena, que som un equip al qual costa de guanyar i que els contraris se les veuen magres per aconseguir-ho.

Alineació: Sergi (porter); Oscar, Salva, Toni, Marc, Gerard P., Tacha (1), Xavi, Iván, Nabil, Marcel (1), Joan, Guillem (1), Edgar (1), Pau, David, Roger i Miquel.

El proper partit està previst pel diumenge 31 de maig a les 10 h. contra l’equip del CAN VIDALET, C.F. "B" del municipi d’Esplugues de Llobregat. Serà el darrer partit de la lliga 2014/2015.