F.E. Atlètic "B" - Olerdola "A"
Diumenge 13

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Olerdola "A"

L'equip del Base Olérdola no va esser rival

Bonic partit el que es va disputar diumenge passat a l'estadi municipal de Vilafranca, davant de l'equip del Base Olérdola. El cadet B está agafant més ritme a mesura que avança la competició, i ja es mostra més solvent i eficaç de cara a portería.

Bon joc, molt trenat al mig del camp, en part per la poca oposició que va mostrar l'equip visitant. Va ajudar molt el fet que el primer gol arrivés molt aviat, al primer minut de joc, obra de l'interior esquerra Adam Farré, que va fer una bonica penetració per banda esquerra i va culminar amb un xut fort i creuat que va tocar el pal esquerra de la portería i va entrar a continuació. En els minuts seguents, l'equip local va continuar apretant força al Base Olérdola, i va assolir quatre gols més en poc temps. A la mitja hora ja guanyaba per cinc a zero, amb tres gols de Cèdric Marín, i un gol de Ferran Guinovart, el central, en una bona incorporació a l'atac. A la segona part, es va relaxar molt el partit, i van anar passant els minuts sense gaire joc i cap gol, fins que va arrivar el gol de l'honor de l'equip visitant, en una falta llençada de manera directa i que va entrar a portería després de una serie de errades de la defensa local.

En fí, bon partit i bona victória, i l'equip que va apuntant cap amunt, amb bones maneres i molta contundéncia golejadora en els darrers partits. Ara s'acosten dos partits importants per la clasificació, com son els que es jugarán contra Sitges i Martinenca. Es important anar recuperant jugadors, donç la plantilla está un pel justa, i que tots afrontin las próximes jornades amb l'equip a tope.