Cornella "D"
F.E. Atlètic "B"

Un gran Atlètic s’imposa a un bon Cornellà en un partit igualat i vibrant amb ocasions de gol per les dues bandes però les més clares, pels nostres.

Va ser un matx d’aquells que no deixen indiferent a ningú amb desplegament de tot el ventall futbolístic que atresoren els dos equips, cadascun amb el seu estil, però ambdós prou atractius per l’espectador. Un xic més de control pel cantó local amb barreja equilibrada de tècnica i efectivitat (sobretot en la part defensiva) i jugadors experimentats i disciplinats tàcticament, cercant variants en el seu sistema tradicional del 4-3-3 per guanyar superioritats ofensives amb  ràpides incorporacions per passar a un provisional 2-5-3 en la possessió de pilota o la pressió per recuperar-la, intentant ofegar el mig camp atlètic. Aquest oposava tota la seva lluita i quan no en trobava la sortida clara, els pivots defensius agafaven la responsabilitat ajudats per la disponibilitat dels puntes que baixaven a buscar passades interiors, per obrir seguidament el joc amb passades a l’espai cap als interiors situats més a les bandes per crear jugades d’extrem. Així es va disposar d’un parell d’ocasions molt clares que, només el gran encert del porter del Cornellà, va evitar que acabessin pujant al marcador.

A la segona part, dues oportunitats molt clares com a la primera, amb una gran parada del porter, van donar pas a una tercera que aquest cop va acabar al fons de la xarxa local. Tot seguit, apareix la gran virtut d’aquest equip, el treball sense concessions de cara a contrarestar l’impuls del Cornellà per intentar, com a mínim, no perdre el partit. Al final 0 a 1 i els tres punts per l’Atlètic.

Victòria de prestigi i molta satisfacció ja que es tracta del segon classificat i els nostres els han guanyat en els dos enfrontaments directes i, a més, fent dos molt bons partits. Per donar-vos una idea del nivell de l’equip, dir que som el segon equip de la Lliga, junt amb el Cornellà, curiosament, amb menys derrotes. Amb un xic de sort amb la munió d’empats assolits i convertits amb triomfs alguns d’ells, podríem estar a la part alta de la classificació.

Esperem que segueixi la ratxa i continuïn les victòries fins el final.

Alineació: Sergi (porter); Marc, Salva, Toni, David, Gerard P., Edgar,  Xavi, Miquel, Nabil (1), Joan, Guillem, Tacha, , Roger i Oscar.

El proper partit està previst pel dissabte 23 de maig a casa a les 10,30 h contra l’equip de l'ATLÈTIC SANT JUST . F. C. "A"  .