IMG-20150510-WA0006

L’Atlètic s’imposa clarament a la segona part tot i que el Viladecans (ja descendit) va anar a totes amb una competitivitat mal entesa.

En l’anterior partit fora de casa parlàvem d’una primera part de clar domini atlètic i d’una segona de molt treball per poder aconseguir els tres punts. Aquest cop va ser al revés; primera part aspre amb molta feina i una segona de superioritat manifestament atlètica. Tots els jugadors van saber interpretar el seu paper i no es van descentrar amb les males arts i la poca esportivitat de què van fer gala alguns dels locals quan no hi havia motiu per això. Al cap i a la fi, era un partit més en el qual la motivació ben entesa havia de ser només la de la part futbolística sense haver d’arribar a d’altres incidències que es poden trobar fins i tot en les irregularitats administratives a l’hora de alineacions indegudes de jugadors. En fi, com diria aquell: “l’important ha estat el resultat”. Tres punts i cap a casa.

Una vegada assolit l’objectiu principal que és la permanència, l’estímul ha de consistir en conquerir la millor classificació a nivell de grup i demostrar que tots i cadascun dels jugadors en l’àmbit individual són mereixedors del reconeixement d’una vàlua que els possibiliti accedir a noves etapes dins dels diversos escalafons que es poden trobar. L’actitud individual és important i no s’ha de perdre de vista que no hi ha imprescindibles en un joc d’equip com és el futbol i cada dia en trobem exemples que així ho confirmen. No ens quedem només amb el present i pensem que, a vegades, les decisions dels responsables, encara que no semblin prou entenedores, estan pensades d’una forma global, per un conjunt ampli i heterogeni, que en ocasions no encaixen amb les necessitats individuals però cercant el millor pel grup. I no sempre s’encerta amb la millor opció. Seguim.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P., Salva, Munta, Oscar, Pau, Edgar, Xavi (1), Miquel, Nabil, Marcel, Marc, Toni, Guillem, David, Tacha, , Roger (3) i Pau.

El proper partit està previst pel diumenge 17 de maig a Cornellà a les 19 h contra l’equip del CORNELLA U.D "D". Estarem atents a la confirmació ja que en aquestes dates hi ha convocada jornada de vaga que també afecta al Futbol Base.