Cadet Primera Divisió Grup 11
F.E. Atlètic "B" - Santboia "B"

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Santboia "B"

La millora en el joc que es venia observant en les darreres jornades no té continuïtat i el Santboià s’emporta tres punts que li son vitals per no perdre categoria.

Es va fer un pas enrere en la recuperació del joc i de l’estil que es tenia al començament de la temporada i que semblava es tornava a recuperar en els últims partits, si més no, esporàdicament. El Sant Boi va venir amb tota l’artilleria de que podia disposar ja que per ells era un partit molt important de cara a la seva permanència a la categoria i realment la concentració i intensitat que van mostrar van ser màximes. Al minut 5 els visitants van marcar el seu primer gol però els locals van reaccionar i empataven al minut 12 però no hi va haver continuïtat i novament es tornava a avançar el Sant Boi, tot i les clares ocasions que van disposar els atlètics per marcar.

Es va anar al descans amb el marcador favorable als visitants però, a la segona part, lluny de veure’s una millora per part atlètica, no es concretava el domini de la pilota i el Santboià tenia el partit on li interessava controlant el joc i les poques oportunitats de gol locals eren malbaratades pel porter, essent fruit més de l’empenta que no pas pel joc creat.

En fi, un partit per oblidar i passar pàgina. Anem a buscar el camí perdut i mirar de tornar al bon joc i a les victòries.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P. Marc, Toni, Oscar, Guillem, Munta, Edgar, Miquel, Joan (1), Nabil,  David, Roger, Tacha, Pau, Ivàn, Marcel i Salva.

El proper partit està programat al camp del VILADECANS U.D. "B", el dissabte 09/05/15 a les 13 h., sempre que no hi hagin canvis d’horari.