IMG 6449

Una bona primera part amb clar domini atlètic dona pas a una segona ben diferent en la qual toca patir de valent per sumar els tres punts.

Era un derbi comarcal amb tots els ingredients necessaris per veure un partit igualat amb molta lluita i poca qualitat en el joc. En veure els primers 40 minuts, semblava que no havia de ser així ja que al bon joc i la superioritat exhibida pels nostres només li va faltar la definició en forma de gol però que semblava que era qüestió d’afinar un xic i el marcador deixaria de resistir-se i aniria a l’alça per augmentar el pobre 0 a 1 que reflectia al descans.

En començar la segona part novament una claríssima ocasió desaprofitada per l’Atlètic en el minut inicial ens feia albirar que seguiria el mateix guió que a la primera però res més lluny de la realitat. En la següent jugada es va passar a l’empat i, sense saber reaccionar, dues noves ocasions pel Cubelles i, a la tercera, remunten el marcador i agafen avantatge. Va ser un quart d’hora nefast sense capacitat de lligar cap jugada i els nervis feien que les errades i imprecisions donessin ales als locals que, tot i no fer un bon futbol però a base de tirar d’èpica, portaven el partit a un terreny que els era més favorable. Semblava joc de pati de col·legi fins que no va arribar la serenor al joc dels penedesencs i el mig camp passa a controlar de nou la pilota per poder nodrir als puntes de pilotes clares amb opcions d’encarar la porteria local. D’aquesta forma, arriben les ocasions i, amb elles, dos gols per donar el tomb al marcador. Al final del temps reglamentari, un 2 a 3 que feia justícia al millor joc i a la superioritat atlètica. Destacar el bon arbitratge del col·legiat que, tot i la pressió local, no es va descompondre en cap moment duent a terme una feina impecable.

Esperem que aquest partit sigui el començament d’un seguit de victòries que donin més confiança a l’equip i els jugadors puguin veure recompensat el seu gran treball i esforç. Ànims i a mirar endavant.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P., Salva, Marc, David,  Tacha, Munta, Xavi, Miquel, Joan (3), Nabil, Oscar, Marcel, Edgar, Roger i Pau.

El proper partit serà a casa el dissabte 2 de maig a les 13 h contra l’equip del SANTBOIÀ, F.C. "B".