IMG 6087

Aquesta vegada no hi va haver empat però de ben segur que la majoria dels que van veure el partit, estarien satisfets si s’hagués assolit.

Va passar el líder per Vilafranca i va deixar una molt bona impressió, a l’alçada de la seva classificació, tot i que a la primera part l’Atlètic els ho va posar difícil i va gaudir de bones ocasions per, com a mínim, anar-se’n als vestidors amb un empat. Els primers 40 minuts es va veure un Castelldefels superior però conscient que per guanyar havia de posar-hi un xic més que el gol aconseguit a pilota parada, en una perfecte execució de falta indirecte arran d’àrea. Els locals van tornar a mostrar la seva millor versió i és destacable el bon joc dut a terme, en línia de les millors jornades de mesos enrere. Velocitat alta en la circulació de la pilota i pressió constant per les recuperacions que exigien una despesa física molt gran, agreujada per la calor intensa que feia en el dia d’avui. Una primera part de gran nivell.

En la continuació, les qualitats individuals dels jugadors visitants emergien i, a més, ho acompanyaven d’un gran joc col·lectiu que els feia dominadors del partit per damunt de l’entrega total dels jugadors atlètics. Els dos gols d’aquest període van ser conseqüència de grans xuts dels rivals que, a més, van disposar de diverses oportunitats per ampliar el marcador però hem de tornar a fer-nos ressò de la mala sort en alguna ocasió i el preocupant poc encert de cara al gol en d’altres, que va fer que els locals no marquessin quan, pel gran esforç i bon joc mostrat, creiem que n’eren mereixedors.

Només ens queda que continuar en aquesta línia i les victòries arribaran, recollint el fruit del bon treball que s’està duen a terme. Hem de pensar també que som un equip que sap sobreposar-se als inconvenients, amb un gran esperit de lluita i que no baixa amb facilitat el grau de compromís amb el conjunt. Precisament aquí rau una de les claus del joc d’equip i creiem que hi ha marge per la millora, ja que s’observen mancances en aquest aspecte de les individualitats per sobre del joc col·lectiu per part d’algun jugador.  Esperem que es vagi corregint pel bé del grup.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P. Salva, Toni, David, Pau, Xavi, Edgar, Miquel, Marcel, Nabil, Guillem, Roger, Oscar, Ivàn, Marc, i Joan.

El proper partit està programat al camp del  CUBELLES, C.F. "B", el dissabte 25/04/15 a les 13 h., sempre que no hi hagin canvis d’horari.