F.E. Atlètic "B"
Blanca "B"

Seguim millorant en el joc però continuem sent, de llarg, l’equip amb més empats de la lliga.

Podem pensar que tenim un equip que va a buscar el no perdre, que és conformista en el joc, que només actua defensivament,........ però no és ben bé així. Hi ha partits que exigeixen molt treball defensiu depenent de les qualitats del contrari però, al mateix temps, no es deixa de lluitar per aconseguir la victòria i si no, fixeu-vos en molts dels resultats que s’han donat i veureu que tant sols en dos partits de vint i dues jornades, hem deixat de marcar. Per veure la igualtat que hi ha en aquesta lliga, només heu de donar un repàs a la classificació i observareu que la meitat dels equips estan en una franja de 10 punts al mig de la taula.

En quant al partit en concret, ens trobem una primera part amb força igualtat, amb oportunitats per ambdós equips però més encert pels de la Blanca Subur que fan que s’arribi al descans amb avantatge visitant d’ 1 a 2. En la represa, hi va haver una mica de tot: gols, bon joc, ocasions, precipitació, emoció, penal i expulsió................. i possibilitats pels dos equips d’endur-se els tres punts. Al final, un empat que podria no deixar satisfet a ningú però que, al mateix temps, si fem un repàs de totes les oportunitats no materialitzades, veurem que qualsevol podia assolir la victòria. Les claríssimes oportunitats atlètiques al llarg dels primers 30 minuts de la segona part i que no es van concretar, donaven pas a un penal sense possibilitat de discutir-lo a favor dels sitgetans, ja a les acaballes del temps reglamentari, que no van poder transformar, tot i disposar d’una ocasió doble amb refús del porter en els dos remats del jugador suburenc. Ja sense temps per més ocasions, s’arribava al xiulet final d’un partit intens i emocionant però, al mateix temps, amb molta esportivitat, tant a les banquetes com dins del camp, reflectida en les salutacions entre els jugadors, diversos d’ells ja vells coneguts de les nombroses ocasions que s’han enfrontat entre els seus clubs o compartit equip en convocatòries de seleccions.

No hem de ser catastrofistes i veure aquest munt d’empats com reflex de mal futbol. És l’eterna història del got mig ple o mig buit. Com ja hem dit en moltes ocasions, hi ha una cosa que no es pot negar d’aquest equip i és el treball incansable dels seus jugadors, amb més o menys encert però donant-ho tot fins al darrer alè i sense esmerçar esforç. En donen fe d’això les cares desencaixades, els muscles garrotats i els bufecs dels jugadors quan acaben el partit i es relaxen sota la reconfortant dutxa al vestidor. Que algun dels empats podia haver estat una victòria, és veritat; com també ho és que hem tingut partits perduts i que gràcies a aquest esperit de l’equip, s’han tornat en positius. N’hi ha per tots els gustos.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P. Marc, Salva, Oscar, Pau, Xavi, Edgar, Miquel, Joan (3), Marcel,  David, , Guillem, Roger, Tacha, Ivàn, Nabil i Toni.

El proper partit està programat al camp del SANT ILDEFONS, U.E. "B", el dissabte 11/04/15 a les 15 h. (les 3 de la tarda), sempre que no hi hagin canvis d’horari.

Tornem als entrenaments el dimecres dia 8 d’abril. Bona Setmana Santa.