IMG 4591

Amb una millora notable en quant a la possessió de la pilota i al control del joc, no n’hi va haver prou per sumar una victòria que semblava a l’abast.

Una primera part amb diverses ocasions de perill per la porteria pratenca que no es van saber resoldre amb encert donava pas a un descans que feia albirar que els tres punts eren molt a prop. Les sensacions al vestidor eren de convenciment per assolir-ho però, a part de les percepcions, hi ha un component d’encert en el desenvolupament de les tàctiques en joc i és tant “senzill” com posar-la dintre més vegades que el contrari. Aquesta simplicitat és la que marca els gèlids guarismes en el marcador i no té en conte cap altra variable.

Així va ser a la segona part en tant que novament portàvem el control del joc però el gol va ser pel contrari que llavors es va dedicar a veure-les venir i controlar el temps que restava per la finalització. Aquest gol va fer que l’equip perdés una part del joc de combinació que fins llavors els havia portat al domini clar del partit i les presses per arribar a la porteria rival no ajudaven gaire. Al final 1 a 0 i cap a casa amb la sensació d’haver deixat escapar una victòria que era merescuda.

A mode de resum us deixo una opinió que reflecteix amb tota claredat el que va ser el partit:

Avui es un d'aquells dies en que es diu que el futbol no ha estat just amb nosaltres. Heu interpretar perfectament el que volia de vosaltres, nois i, només la mala sort i el desencert en accions puntuals a nivell individual, ens han privat d'un merescut premi. Hem perdut si, però s'ha fet un pas endavant en pro d'aconseguir donar imatge d'equip que vol jugar al futbol a través  del control del joc. Enhorabona per saber  créixer i ànims pel que ens queda per fer.!!!

El míster l’ha clavat. No cal afegir-hi rés més.

Alineació: Sergi (porter); Guillem, Marc, Salva, David, Gerard P., Xavi, Edgar, Miquel, Joan, Marcel,  Roger, Tacha, Oscar, Pau, Ivàn,.

El proper partit serà a casa el dissabte 29 de març a les 12,15 h contra l’equip sitgetà de la BLANCA SUBUR, C.F. "B" .