IMG 1843

Novament fluix partit de l’Atlètic en quant a qualitat futbolística, però immens en lluita i entrega.

Tornem a tenir un relat que sembla extret d’un guió de cinema (recordeu El dia de la marmota?) per repetir-se la mateixa situació una i altra vegada. Realment, a risc de semblar pesat, ho hem dit en diverses ocasions i continuem així. Moltes imprecisions en els controls i les passades fan que es doni recuperacions ràpides al contrari i, al mateix temps, no es pot controlar el tempus del joc i es cau en el mimetisme del joc rival. Abús del joc vertical i poca creació. Això si, tothom lluita fins al límit sense reserva i no es pot retreure el treball que es fa. És clar que no llueix gaire i s’ha d’exigir que es millorin aquests aspectes i més quan sabem que es pot fer i ja ho hem vist abans.

A la primera part es van marcar els dos gols, primer el local i, ja cap al final, el dels visitants. A la segona, l’Hospitalet va posar tota la carn a la graella i, amb jugadors de gran potencial físic acompanyats de destacades qualitats futbolístiques, va anar a buscar els tres punts. Al davant, però, hi havia un equip que no es donava per vençut en cap moment i, al contraatac pur i dur, va gaudir d’algunes molt clares oportunitats per marcar però, un cop més, no ho va fer. Vegeu la seqüència d’imatges d’una jugada al final del partit on el pal hi va dir la seva i el refús va anar a les mans del porter (molt bones fotos, Joan).

Estem en una situació d’intentar fer un pas endavant per millorar però, entre les lesions, malalties o absències per diversos motius no trobem la continuïtat desitjada per assolir aquest nivell de joc que enyorem. No obstant això, estem segurs que, coneixent-lo, aquest grup no esmerçarà esforços per arribar-hi.

Alineació: Sergi (porter); Gerard, Toni, Marc, Oscar, Miquel, Edgar, Xavi, Tacha, Marcel, Joan (1), Roger, David, Guillem, Pau.

El proper partit juguem al camp de l’equip del   PRAT, A.E. "B", el dissabte 21 de març a les 12 h. del migdia.