Montserratina "A"
F.E. Atlètic "B"

Semblava un calc del darrer partit; poc futbol però, quan s’ho van veure perdut, va sorgir l’esperit de lluita total d’aquest equip i de ben poc que no s’emporten els tres punts.

No es pot esperar a jugar-s'ho tot refiant-se només del vendaval d’intensitat d’un quart d’hora per complir l’expedient. A més de desfermar aquesta característica que ja s’està fent present en massa partits, s’ha d’intentar tenir el control del joc a través de la possessió de la pilota, que hem vist en diverses ocasions que som capaços de fer-ho. Per assolir un bon nivell, s’ha de jugar amb totes les variants: pressió, intensitat, recuperacions, llargues possessions de la pilota, transicions mesurades, velocitat en circulació de la pilota, mobilitat constant, creació de línies de passada,............Sabem que es pot fer, però només ho estem veient en comptagotes. Per contra tenim massa de passades llargues, precipitació, abús del joc vertical, transicions defensa-atac sense intervenció del mig camp, pilotada i a còrrer,......Sabem que s’està treballant per tornar al camí del bon joc que sembla oblidat i esperem poder tornar-lo a gaudir aviat.

Entre la pressió dels locals i que els nostres no estaven gaire encertats en la creació, empat a zero al descans amb la sensació que, si hi posàvem una marxa més, es podia decantar el partit pels interessos atlètics. No va ser així i una falta arran de l’àrea visitant que no va veure ningú més que l’àrbitre, molt ben executada, obria el marcador pels locals. A més, en un regal defensiu, aconsegueixen marcar el segon i, a partir d’aquí, vint minuts per endavant per  intentar l'heroica de la remuntada. I va sortir. A més, amb un paral·lelisme del darrer partit a casa, es podia fins i tot guanyar.

Si alguna cosa se li pot elogiar a aquest Cadet B, és el seu afany de lluita i de treball i no donar-se mai per vençut. És el seu millor actiu i, quan a més hi posen bon joc, ja és d’equip excels. Si ho mirem amb resum de temporada, veurem que, tot i ser de primer any, només hem perdut cinc partits i cap d’ells, excepte el del líder, per més de dos gols. Si s’aconsegueix ajustar un xic més la regularitat en el joc, podem assolir una molt bona classificació final. Però bé, els balanços els farem al final.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P., Marc, Munta, Oscar, Tacha, Xavi, Edgar, Miquel, Joan, Roger, Marcel, David,  Pau, Ivàn, Guillem i Nabil (2).

El proper partit serà a casa el dissabte 15 de març a les 11,45 h contra l’equip de L'HOSPITALET, CENTRE ESPORTS "C" .