F.E. Atlètic "B"
Gava "D"

Fluix partit de l’Atlètic, el qual només va mostrar superioritat sobre el Gavà als primers i als darrers deu minuts del partit.

Partit irregular amb moltes imprecisions i sense idees per part dels locals que semblen afectats pel fet de jugar a casa. Amb una absència notable, per no dir total, de claredat en el joc constructiu i carències preocupants d’efectivitat en l’ofensiu, els partits es fan molt difícils de guanyar. A la primera part, quinze primers minuts il·lusionants que es van trencar en el moment que un ingenu penal a l’àrea local va posar per davant als gavanencs. Després, baixada de tot: idees, serenor, creació, intensitat; I en conseqüència, augment del joc imprecís, abús del joc vertical, pèrdua del mig camp, poca possessió de la pilota.

A la represa, tot continua igual fins que arriben els darrers deu minuts. No us penseu que milloren tots el aspectes negatius que havíem enumerat, però si un de molt important, la intensitat. La pressió, les ganes de buscar un resultat positiu desfermen la millor arma d’aquest equip, l’actitud. Els últims deu minuts van ser un vendaval d’ocasions atlètiques, més per ganes que per gran joc, amb alguna de molt clara, d’aquelles que és més fàcil marcar que llençar fora. Vaja, que al final, fins i tot, es podien haver sumat els tres punts.

Certament que les ocasions més clares van ser nostres però això no pot obviar el pobre nivell de joc mostrat en la major part de l’encontre. Podem dir que realment no ens mereixíem guanyar però tots sabem quan d’injust és el futbol i, amb tantes variables que hi conflueixen, la seva complexitat el fan molt impredictible.

En fi, deixem un marge pel positivisme i pensem que aquesta temporada n’hem vist més de bons que no pas de dolents i gaudim de les virtuts (més) de l’equip ans que dels seus desencerts (menys).

Alineació: Sergi (porter); Gerard, Munta, Salva, David, Miquel, Edgar, Xavi, Pau, Marcel, Joan (1), Roger, Tacha, Oscar, Guillem, Marc i Iván.

El proper partit juguem al camp de l’equip del  SECTOR MONTSERRATINA U.D. "A" de Viladecans, el diumenge 8 de març a les 12 h. del migdia.