IMG 3512

En un partit molt treballat, l’Atlètic confirma la seva millor versió i s’emporta merescudament els tres punts d’un camp molt complicat, mercès a la seva disciplina tàctica i a la gran lluita.

Retornem al camí dels grans partits després de la derrota de l’inici de la segona volta i de tres partits sense guanyar. Veient la gran feina duta a terme per tots els jugadors, no podem més que felicitar-los i sentir-nos joiosos de comptar amb aquest grup compromès amb el conjunt i sense esmerçar esforços per assolir l’èxit de l’equip. Ja dèiem del darrer partit que, tot i la derrota, l’actitud dels nois era digna d’elogi ja que no van deixar de lluitar fins el darrer segon. Dons bé, si a més es guanya al camp d’un dels equips capdavanters de la competició, amb un partit completíssim en quant a la feina i la disposició tàctica, la satisfacció és encara més gran.

En un dia ventós però assolellat, que obligava encara més a un major esforç físic, aviat va arribar el gol, de bella execució, que presentava les credencials atlètiques de voler anar per la victòria des del primer minut de partit per sobre dels afanys locals d’intentar controlar el joc. La intensitat i pressió visitants portava a anticipacions constants i superioritats en la construcció de jugades d’atac que feien que disposessin de bones oportunitats de cara a la porteria de l’Espluguenc però que no es veien reflectides en el marcador.

A la segona meitat, l’empenta local, afavorida pel vent, era ben controlada per l’Atlètic que amb una millor disciplina tàctica el van portar a tenir claríssimes ocasions que no van acabar al fons de la xarxa dels baixllobregatencs per vertadera mala sort i errades pròpies. Tot i així, aquesta vegada no es va acomplir el tòpic de les ocasions fallides que després passen factura i varem poder celebrar una gran victòria.

Destacar l’esperit de conjunt d’aquests jugadors que ens està donant una molt bona temporada en global, sense oblidar el treball dels tècnics que saben motivar al grup per tal que tothom apliqui el seu treball en el bé de l’equip. El compromís i la disponibilitat per que així sigui són màxims.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P., Joan Montserrat, Salva, Oscar, Pau, Xavi, Munta, Miquel, Edgar, Joan(1), Marcel, Tacha, David,  Ivàn, Guillem i Roger.

El proper partit serà a casa el dissabte 28 de febrer a les 13,00 h contra el  ESCOLA F. GAVA, C. "D".