F.E. Atlètic "B"
Prat Blaugrana "A"

Tot i veure’s un bon partit, la victòria va ser pels de l’ ESCOLA F. PRAT BLAUGRANA "A".

Va ser un bon partit per part dels dos conjunts però els pratencs van estar més encertats de cara a porta i les ocasions que els atlètics van errar a la primera part després van pesar en el còmput final. Tot i això, és destacable l’afany i entrega d’ambdós equips i, sobretot, no es pot menysprear l’esforç dels jugadors locals fins al xiulet final. Fer esment també de la gran esportivitat dels dos equips tot i la força amb què es va disputar el matx. Aquest fet va merèixer, al darrer minut de l’encontre,  el reconeixement per part de l’àrbitre en forma de targeta blanca per les dues banquetes i també per les dues aficions. L’acció es reflecteix a l’acta del partit i, al final de la temporada, es farà una avaluació d’aquestes situacions per tal d’establir un premi a l’esportivitat als clubs o jugadors que així ho mereixin.

Encara que va començar marcant l’equip del Prat Blaugrana, les ocasions més clares i abundoses van ser de l’Atlètic en forma de diversos un contra un amb el porter però entre l’encert d’aquest, la poca definició dels locals i els pals, només es va marcar en una ocasió arribant-se al descans amb 1 a 1.

A la segona part, l’aprofitament de les jugades a pilota parada per part de l’equip visitant, va marcar la diferència ja que, com s’ha comentat anteriorment, es va veure bon joc per part d’ambdós equips.

Llàstima que es va trencar la ratxa de sis jornades seguides sense perdre però hem d’estar satisfets de l’esforç de tots els jugadors ja que no van baixar els braços en cap moment i van mostrar una actitud altament positiva, com així els ho va fer avinent el seu tècnic en finalitzar el partit.

Alineació: Sergi (porter); Gerard, Toni (1), Salva, Miquel, Edgar, Xavi, Tacha, Iván, Marcel, Nabil, Roger, Joan, Oscar, Pau, i Aleix.

El proper partit juguem al camp de l’equip de l’ESPLUGUENC, F.A. "A", el diumenge 22 de febrer a les 12 h.