F.E. Atlètic "B"
Vidalet "B"

Fluix partit per tancar la primera volta que fa que es trenqui la dinàmica de bon joc dels darrers encontres.

Tot i que es va començar bé i al minut 4 es marcava el primer gol, aviat es va veure que no hi havia fluïdesa en el joc ni continuïtat en la possessió de la pilota. Joc embarbussat i poca claredat a l’hora de construir, feien que no es tingués el control del partit i, tot i disposar d’alguna clara ocasió, no s’apreciava un domini clar de la situació. Al descans, 1 a 0.

A la segona part, continuava el mateix guió i, en una falta prop de la frontal de l’àrea local, l’impuls del vent a favor, més que no pas una bona execució, van fer que la pilota entrés dins la porteria atlètica. A partir d’aquí, un quart d’hora per endavant amb alternatives pels dos equips i oportunitats clares per ambdós sense que es concretessin en el marcador. Fins i tot, un pal dels locals al darrer minut va ser replicat per una ocasió d’un contra un dels visitants, resolta amb solvència a favor dels interessos atlètics. Més cor que cap.

Aquesta vegada va tocar l’altre cara de la moneda, la del joc pobre i faltat d’idees. Bé, hem de pensar que són coses que passen i que no sempre es pot oferir el bon nivell al qual ens havíem acostumat darrerament. De ben segur, però, que hi tornarem.

Destacar la tornada de l’Aleix després de dos mesos de la seva lesió i que ja va disputar uns quants minuts.

Alineació: Sergi (porter); Joan M., Toni, Salva, Oscar, Pau, Edgar, Munta, Xavi, Marcel, Joan(1),  Tacha, David, Ivàn, Nabil, Roger i Aleix.

El proper partit tornarem a jugar a casa contra l’equip del ESCOLA F. PRAT BLAUGRANA "A",  el diumenge 8 de febrer a les 17,15 h.. Horari poc habitual, provocat per la disputa al llarg del cap de setmana de la segona fase del Campionat d’Espanya Femení sub 16 i sub 18 al Camp Municipal d’Esports.