Sant Just "A"
F.E. Atlètic "B"

Espectacular partit dels dos equips amb alternances en el marcador que manté l’emoció i la incertesa amb oportunitats de gol fins al darrer segon.

Després d’avançar-se per dues vegades, 0 a 1 i 1 a 2 a la primera part, l’equip de la Fundació va haver de remuntar el 3 a 2 que havien assolit els locals a la meitat de la segona part, necessitant d’un enorme treball i creient en les pròpies possibilitats. No va ser fàcil, no.

L’At. Sant Just feia un partit a l’alçada de la seva posició en la taula classificatòria amb un equip ben compensat, amb bons jugadors i jugant bé a futbol. Al seu davant un equip lluitador, amb una defensa sòlida, un mig camp treballador i un atac batallador que feien que l’Atlètic presentés la seva millor versió de cara a treure un resultat positiu que confirmés la línia de les bones sensacions mostrades en els darrers partits. Els locals es veien impotents en no poder imposar el seu estil de joc i anar per darrera en el marcador, més quan l’equip visitant no donava mostres de flaquejar. Amb empat a 2 s’arriba al descans per encarar una segona part a priori emocionant.

Un innocent penal posa a l’At. Sant Just per primer cop amb avantatge al marcador amb mitja hora encara per davant. Aquest gol va fer mal als nostres i els del Baix Llobregat van tenir els seus millors minuts, tot i que sense augmentar el seu registre golejador. Sense defallir en l’empeny, els vilafranquins es van anar sobreposant al desencís i van començar a apretar de valent per tal d’igualar el partit fins a provocar una pena màxima que, en marcar-la, donava la recompensa momentània al gran treball dut a terme.

No van acabar aquí les emocions i encara faltant set minuts, amb un At. Sant Just, abocat a l’atac, dues claríssimes ocasions atlètiques d’un contra un que feien encendre les alarmes dels afeccionats locals. Però les sacsejades coronàries no s’acabaven aquí. En el darrer sospir del partit, una impressionant jugada per la línia de fons d’un davanter local, deixant enrere dos defensors atlètics al damunt de la mateixa ratlla del límit del camp amb centrada letal per un company que remata superant el porter i, justament quan ja entrava la pilota, un dels defensors es llença amb tot i aconsegueix treure-la just de sota dels tres pals. Tot seguit, xiulet final.

Emoció total i absoluta i un partit de gran qualitat entre dos grans equips confirmant-se les bones sensacions dels nostres en les darreres jornades. Destacar, un cop més, el gran treball de tot l’equip.

Alineació: Sergi (porter); Gerard P., Joan Montserrat (1), Salva, Oscar, Xavi (1), Edgar, Munta, Tacha,  Nabil, Marcel (1), Pau, Joan, Ivàn, Toni i Roger.

El proper partit serà a casa el dissabte 31 de gener a les 13,00 h contra el CAN VIDALET, C.F. "B".