IMG 1977
F.E. Atlètic "B"
Cornella "D"

Partit molt disputat contra un Cornellà molt lluitador però que es decanta pel cantó local després d’un gran treball de tot l’equip.

Va continuar la dinàmica del partit jugat entre setmana al camp del líder i del qual destacàvem la bona actitud que es va veure en el conjunt. La primera part va ser disputada però amb baixa qualitat futbolística pels dos equips, més de tempteig i veure-les venir que no pas agafar les rendes i imposar l’estil propi per sobre del joc del contrari. El resultat a la mitja part era d’empat a un.

A la represa, de seguida es va veure que els dos equips posaven una marxa més per intentar desequilibrar el marcador ja que eren conscients que ambdós tenien alguna cosa més per imposar-se al rival. Amb un mig camp amb superioritat numèrica, el Cornellà intentava ofegar totes les iniciatives locals per connectar amb el dos puntes però, després de diverses oportunitats, en una bona passada en profunditat al davanter que es deixa caure cap a la banda, supera per velocitat l’entrada del seu defensor i creua la pilota al fons de la xarxa sobre la sortida del porter visitant.

Encara amb un quart d’hora per jugar, el Cornellà s’ha llançat a l’atac però, amb un gran treball defensiu de tots els jugadors, l’Atlètic ha sabut controlar les escomeses visitants que, a mida que s’esgotava el temps, eren més intenses però, al mateix temps, desordenades i poc precises, fruit de l’ànsia per intentar, com a mínim, empatar.

Així dons, partit jugat de poder a poder amb reconeixement per tot els jugadors, els de dins el camp i els que estaven a la grada; tots ells amb el mateix objectiu, l’anhel de victòria de l’EQUIP (amb majúscules). En realitat és una gran satisfacció veure aquesta afinitat d’interessos envers el grup i no pels afanys particulars. Seguim fent pinya.

Alineació: Sergi (porter); David, Toni, Salva, Oscar, Gerard P., Edgar, Munta, Miquel, Marcel (1), Joan,  Guillem, Tacha, Ivàn, Nabil (1), Roger i Pau.

El proper partit ens desplaçarem en autocar al camp del  ATLETIC SANT JUST . F. C. "A”, el diumenge 25 de gener a les 10,15 h.