IMG 1575

El Castelldefels fa valer la seva condició de líder imbatut i s’imposa amb claredat en un partit de durada escurçada.

Malgrat trobar-se ben aviat amb un gol en contra, els jugadors de l’Atlètic no li perden la cara a un rival que va ser superior amb un gran desplegament físic i tècnic amb una alta velocitat de joc i qualitat individual molt elevada. Encaixar un gol quan tot just feia dos minuts de l’inici era el pitjor escenari amb el qual ens podíem trobar i que el míster recalcava en la xerrada prèvia que s’havia d’evitar de totes, totes mitjançant una gran concentració. Les aspiracions penedesenques passaven per un partit amb molt de treball i intensitat màxima amb un joc incisiu i ràpid intentant evitar la pressió dels locals, amb poca conducció i passades constants a l’espera d’una desmarcada amb velocitat per mirar de guanyar l’esquena a la defensa. Això i el pas del temps podia conduir als locals a l’ansietat de no marcar i possibilitar l’aparició d’opcions pels nostres.

No va ser així i el Castelldefels va voler deixar clar que és un líder sòlid per mereixements propis, per la gran qualitat dels seus jugadors i pel bon futbol que practiquen. Un equip immens.

Tanmateix, destacar dels nostres el gran treball dut a terme i l’entrega física per intentar controlar la pilota amb ajudes constants amb la cobertura i la creació, tenint al davant un rival de molta entitat.

Alineació: Sergi (porter); David, Toni, Salva, Miquel, Gerard,  Xavi, Munta, Marcel, Joan, Tacha, Edgar, Pau, Guillem i Ivàn.

El proper partit, el dissabte 17 de gener jugarem a casa a les 12,30 h. contra el  CORNELLA U.D "D".