Cadet Primera Divisió Grup 11
F.E. Atlètic "B" - Viladecans "B"
Diumenge 11

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Viladecans "B"

Tot i ser superiors i dominar en el marcador, al final, amb un jugador menys, es complica el partit i s’acaba demanant l’hora.

A la primera part, els jugadors de l’Atlètic volien controlar el joc i disposar de la pilota però, quan aquesta no circula amb velocitat, el contrari té temps per fer la pressió sobre la sortida de pilota des de darrera i obligar a arriscar en les passades donant peu a imprecisions i errades. Quan s’eliminava la primera línia de pressió apareixien opcions de jugades ofensives amb passades a l’espai del mig camp pels davanters però, si no s’executava amb celeritat, el Viladecans ho tenia més fàcil per recuperar la posició i parar el joc ofensiu. Dos a zero al marcador a la mitja part, reflectint la superioritat local.

A la segona meitat, en no saber sentenciar, els contraris s’ho comencen a creure i llavors sorgeixen els dubtes que fan que les propostes de joc quedin més igualades del què en realitat s’havia vist. Si a més et quedes amb un jugador menys i tampoc no aprofites clares ocasions de gol que el rival et facilita en abocar-se a un atac poc elaborat, amb més cor que cap, per intentar igualar el marcador, has de preveure que l’escenari serà més favorable al joc de força que no pas al joc tècnic. No obstant, l’esperit de sacrifici no va faltar i els jugadors van fer un desgast físic important per contrarestar l’empenta del Viladecans en la recerca d’un empat que no va arribar. S’ha de dir que si l’encert en alguna clara ocasió hagués acompanyat als davanters atlètics quan ja estava el marcador amb el 2 a 0, el partit hauria quedat vist per sentència i no es parlaria del patiment. Quan les ocasions no es concreten, després es troben a faltar.

Així dons, un guió ja vist en d’altres ocasions aquesta temporada però que aquesta varem saber-ne sortir prou bé. Tanmateix, esperem recuperar les baixes que hi havia per aquesta jornada entre lesionats i no convocats per altres motius i que el grup recuperi aquesta força que sabem que té per superar situacions no desitjades.

Alineació: Sergi (porter); Guillem, Marc, Toni, Oscar, Gerard P., Xavi (1), Edgar, Ivàn, Nabil (1), Roger, Tacha, David, Marcel i Pau.

El proper dijous dia 15 ens desplaçarem al camp del  CASTELLDEFELS, U.E. "A"  per disputar a les 8 del vespre el què restava (50’) del partit suspès per la pluja el mes de novembre i  el dissabte 17 de gener jugarem a casa a les 12,30 h. contra el  CORNELLA U.D "D".