IMG 1229

Imbuïts de l’esperit nadalenc de fer regals, sense barbes i vestits de groc, obsequiem al Sant Boi amb un empat tot i deixar-los guanyar amb claredat fins deu minuts del final.

La seqüència del partit podria ser: 25 minuts de control i domini (0 a 0), 10 minuts de descontrol (2 a 0), 5 minuts de domini (2 a 1), mitja part, 15 minuts de domini (marcador igual), 5 minuts de descontrol (3 a 1), 10 minuts de control tebi (marcador igual), 10 minuts d’atac i gol amb oportunitats constants (3 a 3), final del partit. Sembla un itinerari de muntanya russa.Va ser una llàstima ja que vam veure que, quan els nostres acceleraven la marxa, els locals no les veien. Al contrari, en alguns moments deixàvem de jugar el nostre futbol per contagiar-nos del joc del rival i ells respiraven. Al final, fins i tot, es va estar a prop d’endur-nos els tres punts.

Dos partits, contra el Cubelles i el Sant Boi, que havien de deixar-nos sis punts, es van quedar amb només dos. I no parlem de cap utopia ja que eren perfectament assolibles i a l’abast del nostre equip. els que ho han pogut veure, de ben segur coincidiran que era així. El futbol té aquestes coses i, el que és veritablement important, és que hi ha marge de millora. Seria trist si diguéssim que no hi podem fer rés, ja que voldria dir que estem al límit però no és així. Aquest equip te encara molt recorregut i, en alguns moments, ho ha demostrat. No ens hem de conformar i hem de seguir treballant per tal que no hi hagi aquests alts i baixos que observem.

Alineació: Sergi (porter); Marc, Toni, Salva, David, Guillem, Xavi (1), Edgar, Miquel, Joan (1),  Nabil (1), Isma, Pau, Gerard P., Oscar, Marcel i Roger.

El proper partit serà a casa el dissabte 10 de gener a les 12,30 h contra el   VILADECANS U.D. "B".

Aprofitar per desitjar-vos un Bon Nadal (més amb Tió que no pas amb Pare Noel) i un Venturós Any Nou 2015.