IMG 0112

Partit igualat amb millors ocasions de l’Atlètic, que disposa d’opcions de victòria fins el darrer instant.

Tot i començar bé, no es concreta el domini inicial i el Cubelles pot remuntar un  marcador advers en posar un punt més d’intensitat al seu joc encara que amb poques oportunitats. A l’inici de la segona part, semblava que podien canviar les coses per una tímida reacció local però aviat es va equilibrar el joc i es va obrir el partit podent caure per qualsevol dels dos equips fins els darrers cinc minuts que l’Atlètic es va abocar a l’atac tancant al Cubelles a la seva àrea i gaudint de dues claríssimes oportunitats (amb un pal inclòs) que no van entrar per vertadera mala sort.

No podem dir que veiéssim  un mal partit, ans al contrari, dinàmic i competit però si que creiem que els nostres no van estar al seu millor nivell i estem convençuts que, amb un xic més de tot, la victòria no s’hagués escapat.

Hem de seguir en la ruta del treball i de la constància. Anar perseverant i no baixar en l’esforç ni en la feina al servei del conjunt. És una tasca de tots. Ens sap greu veure jugadors que s’amaguen a la mínima adversitat quan n’hi ha d’altres que no es deixen anar i ho donen tot, sense afluixar, sense retrets a les errades d’un company o al grup, sempre animant i presents en l’ajuda, posant el peu i el que convingui, com es diu col·loquialment. Es pot estar més encertat o menys però mai absent o defugint de la confiança que dona el estar integrat en un equip. Els enuigs s’han de reflectir en una major intensitat i aportació al col·lectiu, deixant de banda actituds personals o individuals. Són detalls que es poden anar polint de cara a obtenir un major cohesió del conjunt. Tots els jugadors han d’aportar i sumar, pel bé propi i el dels companys. Com el conjur que es fa al vestidor just abans de saltar al camp: una pinya!!!

Alineació: Sergi (porter); Marc, Toni, Isma, Oscar, Pau, Gerard P., Xavi (1), Miquel, Edgar, Joan,  Ivàn, Salva, Nabil, Guillem, “Munta”, Tacha i Roger.

El proper partit ens desplaçarem al camp del SANTBOIA, F.C. "B", el diumenge 21 de desembre per jugar a les 15,45 h.. Anirem amb autocar.