IMG 1240

A instàncies de l’equip local, l’àrbitre atura el partit quan es portaven 30 minuts de joc de la primera part i, la persistència de la pluja en el quart d’hora següent, fa que ja no es torni a reprendre.

Va ser un inconvenient al qual l’Atlètic es va saber adaptar bastant bé però els locals no estaven còmodes en no resoldre amb la facilitat a la qual estaven acostumats. El nostre Cadet es capaç d’aplicar diferents sistemes de joc, sempre des de la disciplina i el treball, amb ajudes constants i recuperacions de pilota per intentar construir jugades. I així intentava de fer-ho en un camp molt complicat, per la quantitat d’aigua i la qualitat del rival, que no hem d’oblidar que és el líder, incontestable fins ara i que compta tots els seus partits per victòries.

En l’apartat negatiu, fer-nos ressò de la lesió al turmell, als 12 minuts de partit, de l’Aleix al qual li desitgem una ràpida recuperació.

Restarem pendents de la continuació d’aquest partit en una data propera.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Marc, Toni, Salva, Oscar, Pau, Aleix, Xavi, Miquel, Marcel, Joan, Nabil, Tacha, Edgar, Roger, Gerard M., Iván i Isma.

La següent jornada tenim partit a casa el dia 13 de desembre a les 12,30 h. (pendent de confirmació horària definitiva) contra el CUBELLES, C.F. "B" .