IMG 1185 (1)
F.E. Atlètic "B"
Sant Ildefons "B"

Una primera part dominada clarament per l’equip baixllobregatenc, però sense reflex al marcador, fa sortir el seu nerviosisme en no concretar i deixar lluir el immens treball defensiu atlètic.

En els primers quaranta minuts, els locals van ser un miratge borrós del conjunt lluitador que ens tenien acostumats. Els visitants feien de l’anticipació, rapidesa i bon joc les seves armes guanyadores però un sol gol, després de diverses clares oportunitats i que l’equip contrari empati en l’única arribada al darrer minut de la primera part, pot desequilibrar a qualsevol. Creient-se superiors, els de Sant Ildefons no contaven amb la pinya de l’Atlètic, el seu gran treball, el saber aplicar les indicacions del tècnic, amb cobertures, ajudes constants i recuperacions ràpides per no perdre la posició, els oferiments al company per superar la pressió enganxosa i llençar perilloses contres a les posicions d’atac. Quan es van adonar que allò de la primera part havia estat una pèssima caricatura de l’equip local, van aparèixer l’ansietat i les males maneres però, com que els locals no van caure en la provocació si no que continuaven a la seva, van recollir el fruit en forma de gols i l’Atlètic va sumar els tres punts.

No destaquem mai cap jugador concret, i tampoc serà avui el dia que ho faci, però si que vull elogiar a tot el grup d’aquest Cadet B, tècnic inclòs, per la seva fe, treball i disciplina, per creure en el grup i sobreposar-se als entrebancs i dificultats. Es pot saber-ne molt o poc però s’ha de donar tot, sense reserves, amb convenciment i solidaritat, a la cerca del millor pel grup i aquell que no ho faci així, per la pròpia dinàmica de treball, s’integra o, si no, s’exclou. La solvència d’aquest equip, fent un símil casteller amb un pilar de vuit, seria la solidesa de les manilles que aguanten les oscil·lacions que venen per les pressions de dalt i els moviments de baix, sense afluixar i amb saviesa, per tal que el pilar pugui treballar amb comoditat. Un altre dia parlarem de la pinya, el folre i el tronc.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Oscar, Marc (1), Salva, David, Xavi, Gerard M., Miquel, Joan, Nabil (1), Roger, Marcel (1), Ivàn, Gerard P., Tacha i Guillem.

El proper partit ens desplaçarem per jugar al camp del Castelldefels, el dissabte 29 de novembre a les 18 h. (ull !!! que hi ha canvi). Anirem amb autocar.