unnamed
Blanca "B"
F.E. Atlètic "B"

Els contraris ens havien remuntat (un cop més) el partit a la segona part però, aquest cop, creure en les pròpies possibilitats ens dona un punt d’or, per la seva significació moral més que per la numèrica.

Va ser un partit d’aquells que et deixen immensament satisfet  per la forma en que va concloure. Com deia abans, el convenciment en les pròpies forces ens va donar el plus necessari per concretar alguna oportunitat de treure un resultat positiu. Vencent les murrieries dels locals, que perdien tot el temps que podien i més, quan el marcador els era favorable, una gran jugada ens donava l’empat al darrer sospir del partit i ja sense temps de crear cap més jugada. Va ser la reacció d’un equip picat en el seu orgull després que els de la Blanca Subur a la segona part es posessin per davant en el marcador eixugant l’avantatge atlètica que hi havia al descans.

Certament es va veure un bon partit i els suburencs tenen un  molt bon equip que juga molt bé a futbol però, en aquesta ocasió i quan els nostres es van veure per darrera en el marcador, van fer un pas endavant a la recerca del gol, fins que el van trobar. Les ganes i l’entrega de tots els jugadors van ser totals. Orgull d’equip.

El compromís amb el grup ha d’estar per damunt de l’individual i, tothom en la seva mesura, n’ha de fer reflexió deixant de banda les aspiracions personals per posar-se al servei de l’equip. N’hi ha que disposen de més protagonisme que d’altres però tots han de saber quin és el seu rol i que s’ha de buscar el millor pel conjunt. Les quotes de joc no s’han de repartir igualitàriament si no qualitativament, valorant l’esforç i el treball de cada dia i afegint-hi després la qualitat i l’encert de cada jugador en el seu lloc.

Ens heu demostrat la força que teniu per superar entrebancs i heu de continuar en aquest camí. Tots sou importants per seguir-lo. Som-hi doncs, sense deixar a ningú de banda.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Marc, Salva, Oscar, Gerard P., Xavi, Miquel, Nabil, Tacha, Joan (2), Edgar, Roger, David, Marcel, Pau, Toni i Guillem.

El proper partit és enfront del  SANT ILDEFONS, U.E. "B", el dissabte dia 22 a les 13,15 (un quart de dues) del migdia a casa.