F.E. Atlètic "B"
Prat "B"

A priori, veient el resultat, podem pensar que va ser fàcil però es va haver de treballar i no perdre la concentració per assolir la victòria.

Una primera part amb una arrancada primorosa que posava el 2 a 0 al marcador ja al minut 13, deixava un partit per evitar que et sorprengui el contrari com ja ens ha passat aquesta temporada en més d’una ocasió. Aplicant una major solidesa defensiva treballada en els darrers dies i evitant que el contrari disposés de clares ocasions en atac, l’Atlètic va renunciar a desplegar un joc eminentment ofensiu canviant-lo per un major control de les situacions d’àmbit defensiu i de control de la pilota, amb atenció al contraatac si es podia trobar l’equip visitant amb la defensa desguarnida.

En apropar-se la finalització del temps reglamentari, el Prat es va abocar a l’atac però l’Atlètic no va perdre l’ordre en la contenció i, després de disposar de diverses clares ocasions a la contra, va arribar la sentència definitiva en un gol de corner molt ben executat que acaba entrant dins la porteria visitant a falta d’un minut per acabar.

Aquest cop l’equip no es va deixar sorprendre i, gràcies al treball de totes les línies, es van complir els objectius que s’havien preparat en els entrenaments seguint les instruccions del tècnic per aplicar-les.

Ja ho veieu; seguim insistint en el camí del treball, afegint la concentració per no deixar-se perdre allò de positiu que tant costa d’aconseguir. Continuem per aquí.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Oscar, Marc, Toni, Gerard P., Xavi, Pau, Miquel, Edgar (1), Joan (2), Marcel, Ivàn, Salva, Aleix, Tacha, Guillem, Roger i David.

El proper partit ens desplaçarem per jugar al camp de la Blanca Subur de Sitges, el dissabte 15 de novembre a les 18 h.