L'hospitalet "C"
F.E. Atlètic "B"

Sembla que costa agafar la mida a la categoria i, tot i jugar un bon futbol a estones, no n’hi ha prou per decidir els partits.

Aquesta falta de continuïtat passa factura a l’equip i ja ens hem trobat en més d’una ocasió que els petits detalls ens costen molt cars i, en canvi, quan l’equip juga bé, li costa concretar les bones accions al marcador. L’Hospitalet, el millor equip que hem jugat fins ara, emparat en la qualitat i la gran presència física de molts dels seus jugadors, va dominar el partit mentre els nostres no trobaven el camí del bon joc i els gols anaven caient sense aturador. Amb el 4 a 1 i quan semblava tot decidit, es va veure la millor versió de l’Atlètic i dos gols bastant seguits, restant vuit minuts per arribar a complir el temps reglamentari, van tornar a posar el partit i un resultat positiu a l’abast dels nostres jugadors. Llavors en un xut que va anar al pal i que podia ser l’empat a 4, va aparèixer la mala sort en forma de pilota llarga dels locals buscant una ràpida transició que acaba en un penal innocent però ben buscat pel davanter de l’Hospitalet. Del possible 4 a 4 es va passar al 5 a 3 definitiu i un altre partit sense puntuar.

A continuar en la feina sense defallir i oblidar aquests entrebancs que ja han passat mirant endavant i esforçant-se per corregir-ho.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Marc, Salva, Oscar, Gerard P., Xavi, Aleix, Miquel, Nabil (1), Tacha, Joan (1), Edgar, Roger (1), Isma, David, Marcel, Pau i Guillem.

El proper partit és enfront del  PRAT, A.E. "B", el dissabte dia 8 a les 13,15 (un quart de dues) del migdia a casa.