Copia (2) de DSCF2118
F.E. Atlètic "B"
Montserratina "A"

Molt de desgast físic i poc futbol en un partit en el qual els errors locals possibiliten la victòria del contrari.

L’equip del Sector Montserratina va venir a fer el seu partit amb un joc basat en la intensitat i la pressió amb molt poc futbol de creació i joc directe amb llargs desplaçaments de pilota de poca precisió però intentant buscar segones jugades o errades dels defensors atlètics sense obviar la qualitat individual d’alguns dels seus jugadors. I se’n van sortir. És una opció més del joc i, esperonats al màxim des la banqueta i la sorollosa grada, intenten el millor pels seus interessos.

L’Atlètic no va fer un bon partit però tampoc podem dir que ho vagin fer malament. Si que va ser el més fluix dels que portem jugats en quant a qualitat futbolística encara que, si algú va posar-hi toc de pilota i habilitat tècnica o de combinació, van ser els jugadors locals. No podem deixar de banda que va ser més un partit de lluita i intensitat i que, fins a la darrera jugada del darrer segon, les opcions de puntuar van estar presents. Per reafirmar que les errades van tenir un paper destacat, dir-vos que el gol local va ser en pròpia porta d’un jugador visitant.

No queda altre que seguir en la línia del treball i l’esforç. I més, i més, i,més..........

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Oscar, Marc, Toni, Gerard P., Gerard M., Xavi, Pau, Miquel, Edgar, Nabil, Marcel, Ivàn, Salva, Aleix, Tacha, Guillem, Roger.

El proper partit és a fora de casa enfront del  L'HOSPITALET, CENTRE ESPORTS "C", el dissabte 1 de novembre a les dues de la tarda a l’Hospitalet.