Gava "D"
F.E. Atlètic "B"

Novament el gran treball col•lectiu ens dona tres punts enfront d’un rival que, com acostumen a ser els d’Escola F. Gavà C., tenen qualitat i són fidels a un sistema de joc d’elaboració.

En començar el partit, l’Atlètic es veia superior als gavanencs però sense acabar de dominar el joc. A mida que anava avançant la primera part, es va apujar la intensitat i es va retenir més la pilota, sense pèrdues no forçades i possibilitant més oportunitats de gol que aviat es van concretar amb dos gols que deixaven un marcador de 0 a 2 a la mitja part. Al quart d’hora de la represa, ja s’havia ampliat amb un parell més de gols i aquesta vegada no va passar com a la primera jornada. El joc sempre va estar controlat pels nostres sense haver de patir però com a conseqüència també de la seriositat i concentració que hi van posar tots els jugadors.

Parlàvem dies enrere que així és com s’han d’agafar els partits; amb ganes, esforç, treball i concentració per buscar el fruit de la victòria. Sempre podem tenir un mal dia però, si es persevera en la feina, les satisfaccions aviat fan oblidar les decepcions. Molt bé per tot l’equip.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Marc, Toni, Salva, Oscar, Gerard P., Xavi, Aleix, Miquel (1), Nabil, Tacha, Gerard M., Joan (3), Ivàn, Edgar, Roger, Isma i Guillem.

El proper partit és enfront del SECTOR MONTSERRATINA U.D. "A", el dissabte 25 a les 11,30 del matí a casa.