IMG 9318

En un partit jugat de poder a poder, l’Atlètic suma els tres primers punts a la Lliga i demostra que l’esforç de tothom és la base dels triomfs.

Una primera part de futbol control sense gaires ocasions per cap dels dos equips però jugada amb intensitat, dona pas a una segona amb tot el ventall de situacions necessàries per aconseguir la victòria la qual es va decantar pels interessos locals a mitjans d’aquest segon període. A partir del gol, al minut 60, els visitants van pujar una marxa més en tots els aspectes del seu joc. Més velocitat, més pressió, més força, futbol més directe, més duresa (en ocasions totalment gratuïta i potser fruït de la impotència). A tot això, els atlètics hi van opositar entrega, treball, ajudes constants, control, ........ en definitiva, ho van donar tot per tal que no s’escapés el triomf.

Aquest és el camí a seguir, Si tothom s’hi esforça, els resultats arriben i s’assoleixen els objectius. El que cal ara és anar pas a pas i treballar sense treva en els entrenaments i en els partits; els jugadors han de ser conscients que són un col·lectiu i que, quan un falla, se’n ressent el conjunt i, al mateix temps, quan un no pot arribar, han de sortir els companys per resoldre-ho. Estem en el camí. No el deixem.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Oscar, David, Marc, Toni, Gerard P., Xavi, Pau, Miquel, Edgar, Nabil, Joan, Marcel(1), Isma, Ivàn, Salva, Aleix, Tacha.

El proper partit és enfront del ESCOLA F. GAVA, C. "D", el diumenge 19 a les 12 del migdia a Gavà.