1 Prat Blaugrana

El no saber gestionar la superioritat i desaprofitar les ocasions per deixar el partit sentenciat , fan que l’Atlètic no sumi els tres punts en el primer partit de Lliga.

La primera part va ser tant clara al nostre favor que els contraris de l’Escola F. Prat Blaugrana estaven gairebé satisfets d’anar al descans amb un marcador de 0 a 2 ja que, per les ocasions clares que es van crear, podia ser de 4 o 5 gols a favor de l’Atlètic.

A la segona, entre cansament i lesions, l’equip es va descompensar, es va perdre la fluïdesa del joc i els locals van veure possibilitats de millorar el resultat pels seus interessos, com així va ser, donant-li el tomb al marcador. Si els nostres jugadors no haguessin fet un desgast físic tan generós i sabessin dosificar millor les seves forces, es podria haver vist una victòria visitant .

Una derrota que, vistes les oportunitats, se’ns fa del tot injusta. Ara, tenim d’aprendre del què ens ha passat i posar les mesures adients per tal que no es succeeixi en properes ocasions.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi (porter); Oscar, David, Marc, Toni, Gerard P. (1), Gerard M., Xavi, Pau, Miquel, Edgar, Nabil, Joan (1), Marcel, Guillem, Isma, Roger, Ivàn.

Atenció al proper partit ja que hi ha un canvi d’horari i jugarem a casa enfront de l’ ESPLUGUENC, F.A. "A", el dissabte dia 11 a les 9 h. del matí.