F.E. Atlètic "B" - J. Roquetes "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
J. Roquetes "A"

Treballada victoria de l'equip cadet B

Dissabte a la tarda es va viure al Municipal de Vilafranca un partit entretingut entre el cadet B de la Fundació i la Peña de Les Roquetes, que va venir dispossat a disputar el partit davant l'equip local. El partit va començar amb un clar domini de l'equip local, però sense concretar les poques ocasions que es generaven, cosa que está essent una constant de la temporada.

Aquesta falta de punch va fer que l'equip visitant s'anés creixent i el partit s'anava igualant. A la primera part es va avançar el cadet de la Fundació gracies a un gol de l'Adam Farré, el millor jugador local fins al moment, gracies a una jugada de velocitat i bon remat final amb l'esquerra. A la segona part, les coses ja van començar molt més igualades, fins que va arrivar l'empat de l'equip visitant, en una fase de joc en que perfectament fins i tot es podríen haver arrivat a avançar-se al marcador, amb xut al pal inclós. A la recta final, una jugada de l'equip local dins l'área va acabar provocant un penal per mans del defensa de l'equip de les Roquetes. Ferrán Guinovart va transformar la pena máxima, i d'aquesta manera es va produir la victoria final de l'equip local.

La temporada d'acoblament a la categoría li está costant força a l'equip local del cadet. Es aquesta categoría hi han molts jugadors de carácter físic, molts d'ells de major edat, i fins que no hagi una mica més de adaptació, es patirá en molts partits que, a priori, no hauríen de costar tant. No obstant aixó, esperem que a mesura que vagin passant els partits els jugadors vagin agafant l'aire a la categoría, i si tenen una mica més de sort de cara a portería i milloren les dades de gols, les coses anirán millor. Sort a tots els jugadors.