Bonaventura "A" - F.E. Atlètic "B"

Octubre
Vilanova i la Geltrú

Escola Sant Bonaventura

Bonaventura "A"
F.E. Atlètic "B"

Mal partit i pitjor resultat

Dissabte es va viure al camp del Col.legi Sant Bonaventura, a Vilanova i la Geltrú, un partit de futbol en que l'equip de la Fundació va estar irreconeixible. En un camp de terra, molt sec, i amb molta sorra que anava formant montículs, que feia molt difícil jugar a futbol, va guanyar quí millor es va adaptar al terreny, l'equip local.

Els nostres jugadors van estar, gairebé desde el principi, impossibilitats d'impossar un joc més elaborat, i l'equip local va fer valdre la seva major preséncia física. Al descans del partit, al que es va arrivar amb l'empat a zero, ja es veia venir que amb el canvi de portería, i donada la presencia de un lleuger vent lateral en contra, l'equip patiría amb les pilotes llargues que llençaven els jugadors locals. I així va esser. Van caure tres gols, com podríen haver estat dos, o quatre. La major possessió no aportava res, donç la imprecisió que imposava l'estat del terreny de joc feia que l'aspecte físic que comentavem abans acabés per decidir cada pilota dividida en favor del Sant Bonaventura.

En fí, partit passat i a pensar en el proper.