Olerdola "A" - F.E. Atlètic "B"

Març
Moja

Mpal. Els Pins

Olerdola "A"
F.E. Atlètic "B"

En un partit molt dominat per l'equip de la Fundación es va assolir una bona victoria.

L'equip cadet b de la Fundació va pas a pas cap a una bona consolidació de un estil de joc atractiu, i bona presencia en el campionat que li ha tocat jugar aquest any a aquests nois. Dissabte va començar el partit de la mateixa manera que va acabar.

L'equip de la Fundació va agafar la pilota amb la xiulada inicial i ja no la va deixar anar en tot el partit, deixant sense opció l'equip de Moja. Els nois van a tope quan es tracta de un derby local, o quasi local, com aquesta vegada. Molts dels nois es coneixen de l'escola, o de veinatges, i aixó dona un plus de motivació a tots dos equips, de manera que hi possen sempre una mica més. Tornant al joc, els nois del nostre equip van fer un monóleg amb la pilota, i només la falta de més encert davant de la portería va evitar un resultat d'escándol al municipal de Moja. Tot i aixó, com que es va marcar de seguida el primer gol, en cap moment es va patir pel resultat, i els nois es van permetre un joc tranquil i precís, amb jugades força elaborades, i algunas molt maques. En fí, diumenge que vé visitarem al líder Sitges, i amb una mica de encert i sort, si podem guanyar, s'estretaría una mica el marge que ens porten, per donar una mica de emoció al campionat. Fins dissabte, donç.