F.E. Atlètic "B" - Quintinenc "A"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Quintinenc "A"

Cómoda victoria de l'equip cadet, contra un débil Quintinenc.

Dissabte es va poder veure al Municipal de Vilafranca, un partit fluix però entretinguit partit de futbol entre dos equips força desiguals. El Quintinenc venía a Vilafranca com víctima propicia per sumar tres punts més, i així va esser. Al principi del partit, amb els nois encara no massa entrats al partit, va costar més que es possés de cara.

Però, a la que va entrar el primer gol, ja va esser més fácil. S'ha de dir, no obstant, que el rival no va estar massa afortunat, i encara que ho va intentar, no va tenir el día en el joc d'atac, i aixó li va restar possibilitats de donar la sorpresa. Els nois del Vilafranca no es van emplear massa en el partit, i aixó va fer que fos força lleig, amb poc joc trenat. Molta possessió, però sense lligar jugades, moltes imprecissions en el control i passi de la pilota. D'aquesta manera, els gols es van anar donant més per empenta de la pilota, que no pas per joc.

En definitiva, tres punts més per l'equip, que continua amb la seva marxa ascendent, i que l'haurían de portar a las places de més endevant. Dissabte que vé, l'equip va a Moja, a jugar contra el Base Olérdola, i després ja ve el partit contra el líder Sitges. Si hi ha sort, i es poden guanyar tots dos partits, l'equip ja s'enfilaría força a la taula clasificatoria.

Endevant, cadet!!