J. Roquetes "A" - F.E. Atlètic "B"

Març
Les Roquetes

Mpal. Les Roquetes (St. Pere R.)

J. Roquetes "A"
F.E. Atlètic "B"

En un partit molt disputat, l'equip de la Fundació va aconseguir la victoria.

Victoria que va haver de treballar molt dur, perque l'equip local jugava al seu camp, i de ben segur que volía causar una bona impressió a la seva afició. El fet es que tots dos equips van sortir forts, amb un joc de molt control al mig del camp, i sense ocasions clares per cap dels dos.

La sort va esser que en un corner, el jugador de la Fundació, Ferrán, va aconseguir marcar de cap un gol bonic, i que donava avantatge al cadet de la Fundació. D'aquesta manera, el partit es va obrir una mica més, però ara ja amb un clar domini de l'equip visitant, el nostre. El joc va estar ben controlat, i al principi de la segona part, l'Arnau, el davanter de l'equip de la Fundació, va aprofitar una pilota llarga, per batre el porter local, i aconseguir el segon gol. Fins al final del partit, el joc va estar molt ben controlat pels nostres jugadors, i només al final de tot, l'equip de Les Roquetes va aconseguir un gol en una despistada dels nostres.

En fí, semble que l'equip va agafant una dinámica una mica més positiva. Els jugadors van agafant cos i força per jugar en categoría cadet, i aviat es veurán millors resultats, un cop adaptats del tot.

Diumenge que ve, amb l'equip del Quintinenc, hi ha una bona ocasió de veure un bon espectacle, al que hauríeu de venir els afeccionats de l'equip.